Gjest En til 2011 <3 Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Det har nemlig jeg gjort. Jeg er imponert Hun så at jeg ble gravid innen noen få mnd,det stemte det.Sitter nå med spire i magen Kjønnet har hun også spådd,nå blir det spennede å se på ul om hun får riktig der også. Ta kontakt med Rosene, det er verdt det
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Der ble den postet 2 ganger, har litt problemer med å poste innlegg for tiden!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har lest her inne tidligere idag, at noen har blitt spådd av Rosene og til og med betalt, uten at NOE stemte. Så kanskje en vill gjetting som tilfeldigvis stemmer, ikke fortjener en slik voldsom entusiasme?? At man feks spår hvilket kjønn du kommer til å få..vel..det er jo hele 50 % sjanse for at man får rett.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Kanskje dumt spm, men; Hvordan type tjeneste er dette? Foregår det over internett, tlf... ? Har tenkt litt på å prøve noe spå greier i det siste.. har termin midt i romjula og er veldig spent på når den lille melder sin ankomst
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Ble spådd her inne på Bim for litt siden og hun traff utrolig bra på meg!!! Spennende å se om hun spådde rett kjønn også noe jeg tror hun gjorde, men vi vet ikke 100% sikkert kjønnet men tror det er jente! :-) Så her er det ros til Rosene! :-)
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Ta kontakt med rosene på pm Mye ros til Rosene her også. Jeg er veldig fornøyd med det hun har svart meg på,å det er ikke bare baby spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå