Den tredje Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er 36+3 i og var til kontoll til jm i dag. Hodet har festet seg og dette mente hun var ganske tidlig i og med at jeg er 3.gangsfødende, men hun tror ikke at fødselen kommer til å starte så mye tidligere av den grunn. Jeg ønsker å gå over til neste år (termin11.jan), men nå lurer jeg på om jeg må belage meg på desemberbarn..? Er det noen som har erfaringer med dette, at hodet festet seg tidlig?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Vet bare utifra alle andre svar her inne, så er det ingen sammenheng. Noen går i 2 mnd hvor hodet er festet, og de går til og med på overtid... Så din jordmor har nok rett, det har ingenting å si for når du kommer til å føde
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er 31 uker på vei, 3 gangsgravid, og hodet er festet på babyen her også.. Ikke fått noe beskjed om at det kan føre til prematur fødsel på meg iallefall...
Lemonia Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Når hodet fester seg har ingenting å si i forhold til fødselstidspunkt. Hos førstegangsfødende er det ikke uvanlig at hodet fester seg veldig tidlig (hos meg i uke 32, men fødte ikke før uke 39 likevel), mens det hos flergangsfødende er vanlig at det ikke fester seg i det hele tatt før fødselen har startet.
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Sniker litt ifra 2. trimester. Med min første gikk jeg to måneder med hodet til jenta mi godt festet, laangt nedi bekkenet, så det har nok ingenting å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå