Treningsmamma har født ♥ Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Ble kvalm i uke 6 sist gang så har vel egentlig ventet på den. Men er heldigvis ikke like ille som da. Men kvalmen kommer i bølgedaler og blir verre om jeg er trøtt eller sulten. Kiloene har begynt å komme og jeg har gått opp allerede 2 kilo. Mye pga fysen etter usunn mat. Satser på at den forsvinner rundt uke 12 denne gangen også ellers kan det bli tøft etter hvert. Noen som har råd mot denne kvalmen? Har slike seaband, men de fungerer ikke så bra
Mrs. Charming Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Ingefær, søvn, vann, roe ned, akupunktur?
Gullis :) Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Er den förste gutt eller jente? Jeg ble tidligere kvalm med jentene mine, med sönnen min kom det seinere men varte lenger, har aldri funnet noen kur for kvalme men en tur i kulda tror jeg er deilig
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2010 Har 2 gutter Med nr 1 hadde jeg ingen sympotomer i det hele tatt. Mens kvalmen kom i uke 6 og varte til uke 12 med nr 2. Blir spennende å se hva det er som lurer i magen denne gangen (selv om jeg tror det er en gutt til)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå