En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Hadde IKM i går, noen ganger kommer tr før tiden, noen ganger etter tiden. Men fortsatt ingen tr, men har murringer i magen (ikke mensmurringer), ekstremt vondt i ryggen og bekkenet (hatt i mange dager nå), humørsvingninger deluxe og sporadisk kvalme. Testet for 4 dager siden, da var testen negativ. Nå har jeg vært og kjøpt test, og er veldig ivrig på å teste... men er det noen vits i å teste nå på kvelden?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Er det CB test er den sikker og det står i brosjyren. Tok ein i dag og er 2 dager over forventa TR (syklus på priken 28-29 dager). Den var IKKE GRAVID. Så nå sitter jeg og venter på TR slik at neste prøving kan starte.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 Testet istad, klarte ikke å dy meg... men gadd ikke å kikke på den i mer enn et par minutter, for den var så blendahvit. Etter ca 15-20 min måtte jeg plukke den opp av søppeldunken igjen og da var den en svak, men tydelig rosa strek der!?! Kjære vene.... jeg vet at man ikke skal regne med resultat som er over tida, men jeg har så mange symptomer at dette kan jo nesten ikke være feil... jeg er oppblåst som ei ku, har sporadisk akutt kvalme, sterk luktesans (tåler ikke lukta av paprikapotetgull - da spyr jeg! aldri skjedd før.), har ekstremt vondt i magen og bekkenet, stikninger på høyre side, veldig TRØTTTESEN, og har temperament som bare fy... har testet mange andre perioder og kikket på testene lenge etterpå, og de har alltid vært blendahvite uansett. Tok en test som heter A1 fra apoteket. Kan men tørre å glede seg tru??
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hadde ikkje tårt og rope hurra enda. Sjekk kva som står i brosjyren. Men ta ein i morgon og krysser figrer og tær for deg at den stemmer. Jeg har troen på det siden du har så mangen symptomer. Jeg har 0,0 symptomer.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2010 Ja, for alt jeg vet så kan det hende den blå streken kom rett etter at jeg heiv den i søpla.. vet jo ikke når den kom. Hm...så irriterende altså! Å ikke vite.. Men jeg har som sagt aldri fått opp en strek på den andre 10000 testene jeg har fått, uansett hvor lenge dem har ligget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå