woo Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har en gutt med astma, ingen allergier. Nå sier folk jeg bør unngå naturlig juletre og heller bruke plasttre..??? Burde jeg det? Er ikke glad i plast men helsa til min sønn kommer først. Veldig takknemlig for svar;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg vet folk med allergi spyler trærne før de tas inn, kanskje det fungerer med asma også? Mange fine plastrær forresten.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Neida, har astma selv og har aldri vært noen grunn til å ikke ha juletre. Men kan være greit å spyle det først, ihvertfall for allergikere for det klør en del av all driten som følger med Og skulle han bli tungpustet er det bare å hive det ut igjen, men tror ikke de er noe vanlig problem..
Slæsh84 Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Har alvorlig astma i 26år og mine foreldre har alltid hatt juletre,ekte. Vet de byttet ut gran med edel gran ikke bare fordi der drysser,men og fordi det lukter mindre. Vet Norges Astma og Allergi foreningen har mye om både juletre og juleblomster så les der. Husk at vi kan reagere på mange juleblomster så se der hva du ikke bør ta i hus. De har veldig sterke lukter,så for meg er det mye verre enn juletre. Eks julestjerne,amaryllus ol.. Men ta en titt på siden til astma og allergi foreningen så får du sikkert mange svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå