Gå til innhold

Hjerteslag

Darthe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!!

Jeg var selv på duotest i dag, noe jeg har "gruet" meg litt til. Fikk beskjed om at blodårøvene var bra, og at alt så ok ut på UL.

Jeg hadde forøvrig duo test med forrige også i 09, og følte at legen hadde litt bedre tid til oss da. I dag var vi vel inne i 10 min, og han sa at dette er kun en "samlebånds" ul - så her er det ikke tid til å se på noe annet en nakkefold/neseben...

Det gikk så fort at jeg ikke fikk vite målene på nekkefolden, men han sa at det så bra ut, og at vi skulle få alt i posten. Da jeg kom tilbake på jobben kjente jeg likevel at jeg synes det gikk litt vel fort...

Det var i alle fall fint å se liv, så nå kan vi vel så smått begynne å glede oss!! Vi var redd vi var litt for "heldige". Vi er 40 og 50 og ble gravide på første forsøk både nå og i 09...

Det er så mange som opplever ulike utfordringer underveis at man tenker er det virkelig rett at vi skal være så heldige?

Jeg har nå i alle fall relativt tøffe svangerskap med bla mye kvalme, så alt er jo ikke helt rosenrødt heller!

Mye tanker her i dag, men har vært så spent så lenge at nå var det deilig å få ut litt steam:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...