Gå til innhold

Når kommer magen da...:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er i uke 8, og her begynner den å komme frem. Må gå med litt vide gensere for å skjule det. Venter nr.2. Sist gang trodde alle at jeg hadde tvillinger...så får fort og stor mage, selv om jeg er slank. Regner med det varierer. Sist gang var jeg i uke 12-14 før magen kom litt frem.

Jeg er i uke 10 og har fått mage .

Fikk fort mage med nr 1 også.

Når jeg var 3 mnd så det ut som jeg var 5 mnd

Når jeg var 5 mnd så det ut som jeg var 7 mnd

Når jeg var 7 mnd så det ut som jeg var fødeklar .

Alle trodde jeg skulle ha tvillinger ,så håper magen blir litt mindre denne gang .

Flergangsfødende får som oftest raskere mage enn førstegangs gravide :)

Jeg fikk raskere mage med nr.2 :)

Nå venter jeg nr.3 og nr.4 og har allerede mage som vises. Er 12+1 i dag :) Liten mage,men jeg føler den vises godt :o:P

Vil i grunnen holde det skjult litt til :)

Har derimot det "problemet" at alle trodde jeg venta tvillinger med første.. Og med nr.2 trodde de jeg venta trillinger.

Får svææææære mager,men ikke noe særlig på resten av kroppen. Så spent på hvor stor jeg blir denne gangen! :o

Annonse

Jeg fikk kjapt mage med nr 1, måtte gå over til gravidbukser i begynnelsen av 2. tri! Denne gangen har jeg slitt med kvalme og liten matlyst så har gått ned ca 3 kilo, men har "mage" fra sist jeg var gravid så tipper at det tar litt lengre tid før man ser forskjell denne gangen.

Jeg er 11 uker på vei og venter nr 2...Har fått en liten kule og synes folk på jobb legger merke til den eller tror jeg har spist mye godt før jul..;) vurderer å fortelle det på jobb før jul (sjefen vet allerede)...

Men magen kom fortere nå denne gangen, fikk mage i uke 14 m nr 1...

Jeg kikket på mammabukser i går men har ikke kjøpt noe enda, men trenger de helt sikkert etter jul!

Jeg er gravid med nummer to, og magen er innmari stor. Den var lenge veldig opplåst, men nå har magen fått mer den karakteristiske gravid-formen... jeg er 8+5 i dag...

Prøvde juleantrekket i går, og innså kjapt at nyheten kommer til å sprekke på julaften... jeg ser ut som jeg gjorde da jeg var fire-fem måneder på vei med første...! Ikke sjans i havet at jeg klarer å skjule det da... allerede nå synes jeg kollegene mine kaster vel mange blikk mot mageregionen.. ;)

Da jeg var gravid for et år siden avfeide jeg magen med at jeg spiste så innmari må. Denne gangen har jeg gått ned 5 kilo og klarer nesten ikke få i meg næring. Prøvde å ta på meg en bukse i går for første gang på tre uker, og fikk den ikke igjen... Så magen er kommet den! Er 9+2.

Jeg er 10+5, gravid for første gang og synes magen er der. Var hos legen på torsdag, og jeg sa til han at jeg syntes jeg hadde fått mage. Han bare feide det vekk med "livmora di ligger fortsatt bak symfysen" og mente ingen kunne se at jeg er gravid. Samtidig sa han at livmora var jo større enn en appelsin og skjøv ting oppover, blant annet blæra...

Er ganske så oppblåst i magen til tider, og magen er så følsom at buksene som går høyere enn hofta er uaktuelle å ha på! Har også måttet kjøpe tights som er for store for at de ikke skal klemme på magen. Gravidbukser blir altfor store igjen :P

Gleder meg til å få litt ordentlig gravid-mage, jeg :)

2.gangs her...

Når jeg grubler på om magen har kommet, tenker jeg først og fremst på om jeg kan kjenne livmora når jeg ligger. Gravidmagen er jo livmora. Jeg tenker at det er luft og ikke livmora når jeg ser magen i speilet. Den er oppblåst, men det er vanlig med oppblåst mage når man er gravid. Livmora kommer jo ikke over bekkenet før etter 12 uker....................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...