Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 når begynte de små å intirisere seg for leker? altså kikke på de å ta etter de å sånn? når hadde dere de på leketeppe?
Løvinna30 Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 lekene begynte han å intresere seg for da han var 4 mnd ca.. uroen så han på tidligere... jeg er ikke helt sikker, men sånn ca bare :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Rundt 3-4 måneder tror jeg. Vi hadde en vippestol, med myke leker på som hun likte å kikke på. Etterhvert strakk hun seg etter de. Og da fikk hun en liten rangle som jeg ristet litt på for å få hennes oppmerksomhet med. Hadde henne på leketeppe rundt den tiden også. Husker ikke nøyaktig.
Babyønske �� Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Leker med lyd og skarpe farger fenget han ganske tidlig, ca 4 uker. Begynte med babygym når han var 6 uker, og det var en hit fra første stund(kunne godt begynt før). Kunne ligge lenge å se på lekene, samme med uroen. Begynte å slå og gripe litt etter lekene mellom 2 og 3 mnd en gang, men ikke alltid så bevisst da.
Evigheten Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Min har begynt nå den siste uka. Akkurat 3 mnd Altså, ho har vært fascinert av leker med fine farger og sånn lenge, men plutselig har ho begynt å strekke seg etter dem, ta dem og styre dem inn i munnen selv. Flinke jenta Det skjedde så og si over natta. Vi har hatt ho på babygym siden ho var 5-6 uker. Det har vært veldig populært, men ho begynner å gå litt lei nå. Tenkte å bytte til en der ho har mulighet til å få tak i lekene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå