Ella <3skatten min<3 Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Noen som vet hvor tidlig man kan/bør begynne å drikke dette ? Jeg er livredd for å ikke få melk/få nok melk, da jeg har pcos. Så har kjøpt inn tre pakker med kloster amme-te fra helsekosten. Der sa de jeg med fordel kunne begynne å drikke en kopp hver dag nå, og trappe opp til to kopper en uke før termin, så drikke 4 kopper pr døgn etter fødsel.. har 26 dager igjen til termin i dag (36+6). Det er jo ikke garantert at dette har noe effekt, men kjenner jeg blir mindre "stresset" ang dette dersom jeg aktivt gjør noe for å hjelpe det på rett vei liksom.....
cadence Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Innom fra Småtroll 0-1 Ammete har ingen effekt på melkeproduksjonen etter det jeg har blitt fortalt, men den letter utdrivningsrefleksen slik at melken kommer lettere ut. Samt hjelper babyer som sliter med luft i magen. Og ja, godt å ha følelsen av at man gjør noe aktivt for å få effekt. Da blir man mer avslappet, og stresser mindre. For stress er det verste. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå