Pumba78 Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Er det noen som har god erfaring med kiropraktor eller akupunktur mot magevondt? I nordre Aker eller sagene/bjølsen? Trenger tips!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Har du prøvd manuellterapi? Da kan jeg i såfall anbefale denne, her fikk ihvertfall vi god behandling sist; Tåsen Manuellterapi Ullevål og Tåsen Fysioterapi og Trening Kaj Munksv. 41 0876 Oslo (virket ikke Infacol-dråpene likevel? Hadde håpet du skulle slippe mer skriking nå!)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Tåsen Manuellterapi Ullevål og Tåsen Fysioterapi og Trening Kaj Munksv. 41 0876 Oslo tlf; 22 02 11 80
Pumba78 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2010 Tja, skal gi det litt mer tid, men det er tydelig at hun fortsatt har vondt i magen, til og med mamma er enig. Men, det er lettere å roe henne, og hun har rapt innimellom, så mulig jeg bare er utålmodig. Takk for tips, har brukt manuellterapaut selv, v bra så kanskje jeg bør ringe tåsen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Ja, manuellterapeuter gjør jo mye av det samme som kiropraktorer, og denne lista viser dem som har babyer som spesialfelt; http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85 Og de er jo dessuten gratis for små babyer, og DET er jo ikke å forakte heller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå