Aget Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer:) Flott at mange tester pos.før jul:) Kos deg masse:)
Endeligmamma<3 Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer så mye ..for en herlig førjulsgave:-)
mars :-) Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer så mye.. Jeg skal teste om to dager... spent....
Hilmarion Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har også testet positivt i dag! ))) Dette er vårt 2. IVF forsøk, så gleden er stor! Det har ikke helt gått opp for meg enda, men krysser fingre for de neste dagene, ukene og forhåpentligvis månedene Gratulerer til alle som har en liten juleglede i magen, og tvi, tvi til dere andre som fortsatt venter i spenning...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer! Bra noen jubler, selv tør jeg ikke for jeg har ikke tro på noen ting av det positive slaget. Men best lege time til torsdag for å gi en test da. Har du noen symotomer enda? Brystene mine har beg å komme seg litt, så en tingnjeg kan liste opp:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå