Gå til innhold

5 gangs?

ZODA

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat testet positivt med nr 5!!!! Har fra før barn på 10, 6, 4 , 1 år så her blir det liv (om alt går etter planen). Har sett at det er flere gravide med mange fra før her og det er så koselig, jeg føler meg nesten litt rar i de kretsene jeg ferder... he- he. Gal og lykkelig:-) Dette blir siste for oss, da har jeg ikke kapasitet til å passe på fler tenker jeg... Har tenkt mye på om jeg skulle få nr 5 eller ikke, men til ente med at følelsene måtte styre og at vi ikke vil angre. Jeg har bestemt meg for å være hjemme noen år fremover,og det føles godt å tenke på. Har vært rimelig hektisk til tider med hus, hjem, jobb og en mann som jobber mye. Hvordan går det med dere andre med mange barn?

Fortsetter under...

Heisann! Gratulerer med spire, koselig :)

5 gangs jeg også. Har barn som er 12, 9, 5, og 2 år. Livat gjeng kan du si hehe. Dette er siste hos oss også. Gleder meg til babyen kommer, men kjenner også at jeg begynner å bli litt ferdig med babyperioden, etter 12 år som småbarnsmor hehe

Jeg har bare 3 mnd igjen, har jammen gått fort denne gangen, nesten skremmende fort.

Ja det er hektisk med mange barn, men det er nå gøy også.

Har vært delvis hjemme i perioder, kommer ikke til å være hjemme denne gangen. Studerer på deltid, og kommer til å fortsette med det til høsten. Regner med at det blir hektisk, men det går nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...