Gå til innhold

Hvor kan jeg finne turtelduer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt rundt omkring uten å finne og håper nå at noen her vet om en butikk som har det :)

Skrevet

Om du vil ha i stein, så får du sikkert kjøpt noen hos en steinhugger, vet de lager slike som de setter på gravsteiner, kan jo brukes til annet bruk også. (kanskje litt for morbid for deg, men...)

Skrevet

Takk for tips :) Tenker i utgangspunktet på sånne som han i Alene hjemme 2 får hos han lekebutikkeieren, så gir han en til hun due-dama og beholder en selv :P

Fikk akkurat vite at min beste venninne skal gifte seg på fredag..og tenkte og gi dem turtelduer :) Er ikke invitert og hun nekter å ønske seg noe, så kommer ikke til å legge så mye penger i det(har forresten ikke så mange igjen etter siste julegaven ble kjøpt i dag). Så tenkte turtelduer da, som symbol på deres kjærlighet eller noe sånt :P

Skrevet

Haha, ja da er vel sikkert ikke gravduer så romantisk.

Hva med å sjekke amerikanske nettbutikker? Du rekker jo ikke gi de til fredag, men du kan jo gi dem de på etterskudd, sånn i tillegg til en liten gave nå?

Så fin tanke med turtelduer, forresten:-)

Skrevet

Skal sjekke, igjen takk for tips :) Hadde bare så veldig lyst til å finne det med en gang :P Men men, når de ikke sier til noen at de skal gifte seg så gjør det jo ingenting at gaven kommer for sent :P

Skrevet

Men sånne gravstenduer da..det hadde jo vært litt gøy.."Til døden skiller dere.." Hahaha :D

Skrevet

Ja faen, hvorfor ikke? De kan jo brukes selv etter de har avlidd. Gaven som bare fortsetter å gi og gi.....;-)

Skrevet

Finnes sikkert som hageskulptur også de der gravstensduene. Sjekk med hagesenter.

Eller så var disse søte:

http://mitthviteskattkammer.blogspot.com/2010/06/sommerkjole-og-turtelduer.html

Du kan jo prøve å maile bloggens eier for et tips...

Eller du kan lage selv, he, he:

http://www.plaza.bakekake.no/index.php?option=com_joomgallery&func=detail&id=223&Itemid=31

En veldig god idé til gave i allefall! Jeg har hatt en sånn hjertevase som standardgave til venner der jeg ikke har vært invitert i bryllupet... hvis du trenger et alternativ :-)

Skrevet

Kjøpte turtelduer på Tilbords for to år siden. Kanskje de har i år også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...