Gå til innhold

datt ned lang trapp 16 uker, livredd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, er grusomt å være så redd! De er godt beskyttet, så det er helt sikkert ok. Men for din egen del så synes jeg du skal ringe igjen og si hvor redd du er, og få komme å høre hjertelyden. Evt ringe jordmor og spørre om hun har tid. Det er så vondt å lure!

Huff, føler med deg, var selv uheldig i uke 5 og tråkket igjennom et tak på loftet. Heldigvis lå lillegullet trygt langt nede i magen. Det jeg fikk beskjed om var at det var bare å vente og se, ingenting de kunne gjøre. Tungt å vente, men heldigvis gikk det bra. Hadde jeg vært deg så hadde jeg krevet ultralyd, siden du er såpass langt på vei..... Lykke til!

Annonse

Nå skal ikke jeg komme å skremme deg, men det jeg har hørt er at det eneste som kan skje er at morkaken løsner. Barnet tåler det meste, men istedet for å være redd ville jeg anbefalt deg å ringe til føden og be om å få en UL. Det hørtes ganske drastisk ut i overskriften din.. Bor du i by der du kan får hjelp på sykehus? Kan jo være godt å få pratet med helsepersonell som har peiling istedet for en gjeng hysteriske damer på bim ;) Syns det var dumt av legen din å bare be deg legge deg ned uten å faktisk undersøke deg!

Lykke til!

Morkaken er ganske liten i uke 16 så det er relativt liten mulighet at den løsner, og barnet ligger godt beskyttet enda :) Jeg datt ned 15-16 trappetrinn i uke 14 og jeg RAMLET og rullet ned, slo meg kraftig. Jeg er 23 uker nå og alt er fint. Så lenge magen din er bløt og fin, og ingen blødning, ta det litt med ro men det går nok bra. Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...