Gå til innhold

Herregud! hcg har tredoblet seg!!!! Det er fortsatt håp:-) (samme som bligravid)

Anbefalte innlegg

Nå blir det lange dager frem til ul om en uke. Hvordan skal jeg holde ut??? jeg har jo fortsatt en følelse om at det er dødt men kan det stige så mye likevel??Legen min sa at hun aldri hadde hørt om tilfeller som dette og at det ikke var liv så jeg klamrer meg til det! tredoblet seg på 3 dager....

Men ingen symptomer og det gjør meg livredd!

Har nå ihvertfall sluttet å lekke nå da:)

Fortsetter under...

Da er det absolutt håp, ja! Stigning av hcg er vel det de generelt ser på som et av de sikreste tegnene på at det går rett vei. Daler hcg-nivået sier det at det er over.

Forstår godt at du blir bekymret uten symptomer, og det er lett for meg å si, men prøv å nyt det så lenge det varer. Det kommer fort nok en del "plager" du bare må takle ;-)

Men sier meg enig i at en må høre større deler av historien for å forstå hvorfor du er så i tvil. Blødninger?

ja nå skal dere høre:) hehe...føler jeg har mast så mye om dette på bligravid at jeg trur alle veit min historie. Holder meg på bligravid litt til trur jeg....

Men dette har skjedd:

sa i august i 6 uke.

Pos test forrige lør (4 dager før ikm), Begynte å blø frisk blod samme kvelden. ingen smerter. ga seg etter 1 døgn, deretter brun utflod i 9!! dager. Tidvis mye grums.....på 3 dagen med dette mistet jeg alle symptomer... så trudde det var over og gikk å ventet på mensen som skulle skylle ut resten. tenkte etterhvert mer på ma....men så dette:)

nå har jeg fått ul tirsdag om en uke. da er jeg 5+6 så er redd det er litt for tidlig å se hjerteaksjon....men det var eneste dagen han kunne før jul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...