Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har endelig bestemt meg for å spandere på meg ei skikkelig stelleveske og så ei veldig fin på TINY; JJ cole. Men har egentlig ikke peiling på hvilke jeg velger. Synes 1000 kr er litt dyrt, så når jeg først skal bruke så mye på stelleveska, vil jeg helst velge rett ;)

Noen som har noen å anbefale / fraråde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

StorkSak i skinn, utrolig stilige! Har lyst til å bruke min som vanlig veske også..

men mulig de er dyre i Norge da

Skrevet

Kjøpte en Allerhand messenger på anbefaling fra flere her inne. Jeg hater den! Syns den har altfor mange smårom og er altfor liten! I tillegg har ting lett for å ramle utav. Har nå gitt opp, og skal selge den;)

Skrevet

Har hatt flere, men ved dette 3. barn har jeg nesten hele tiden brukt bare en ganske liten stelleseske som har ligget under vogna. Er ikke så mye jeg har hatt behov for egentlig. Litt usikker på hva det var jeg fyllte opp veska med på de to andre;) Vel, men jeg har også en OIOI HOBO stelleveske med slikt plasttrekk på. Praktisk i regnvær. Den bruker jeg om jeg trenger ha med meg litt mere ting og tang. Veldig fornøyd med den. Men JJ cole ser også veldig bra ut, da.

Eller så ville jeg ikke kjøpt BabyBjørn av den harde typen(siden du spør om noen å fraråde). Har prøvd den også, men det var så vanskeig å komme til mens den hang på vogna, og det har man jo behov for til tider ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...