Carina har to små gull Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er 21+6, men har ikke starta enda. Har fått en masse babyklær fra tulla som jeg venter sine søskenbarn, har fått en ammepute og en babybjørn bæresele. Det er det eneste. Vi får seng, vippestol, kurv. Eneste vi må kjøpe er vogn og stellekommode. Har ikke kjøpt en eneste ting enda. Enn dere andre??
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Hei kjære Carina vennen min Jeg ligger 11 dager bak deg, er 20+2 i dag og har akkurat begynt redebygging jeg nå ja Måtte bare kjøpe de to første sparkebuksene (blå!) etter å ha vært på ordinær UL som viste at vi venter en gutt!!! Kjøpte også da helseteppe og litt sengetøy. I går var jeg på Ikea og kjøpte litt mer, bl.a stoff til å sy gardiner og en liten barnelampe, pluss håndkle og kluter. Vi har jo alt fra før vi da, seng (både sprinkelseng og babykurv), babybjørn vippestol, babydan stellebord, vogn (hardbag og sportsdel), bilstol osv. Begynner å glede meg mer og mer for hver dag som går )) Kjenner nurket sparker og beveger seg hver dag nå, flere ganger om dagen, og det er sååååå koselig, hehe )) Formen min er bedre, men tar det med ro, tar ting i mitt eget tempo... Gleder meg til jul og god julemat, og gleder meg over den lille i magen Jeg begynte ikke redebygging før jeg 27 uker på vei med første, men nå klør det i fingrene mine og så har jeg en merkelig følelse av at gutten kommer litt før, krysser alt jeg har for at han blir der ihvertfall i 8 uker til og det tror jeg kommer til å gå helt fint så lenge jeg tar det med ro Ha en strålende fin dag og uke Carina og kos deg med redebyggingen )) Stooooooor klem fra
Minera Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er 18 uker i dag og fått vite at vi venter en liten gutt så jeg kunne ikke klare å holde meg unna litt shopping.. Litt klær og helseteppe.. Skal kjøpe mer store ting i januar Gleder meg Kos deg masse med shopping
Vimemor Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hejhej. Jeg er 21+2 og har begynt. Har det meste jeg trenger av ting, minus vogn, vippestol og klær. Vogn får jeg av min mor. Akkurat nå holder jeg på å gi leiligheten et lite ansiktsløft med maling, så skal jeg begynne å innrede og gjøre i stand barnerommet etter jul. Gleder meg masse masse
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Her bare kjøpt vogn foreløpig Er i uke 22, så det haster ikke så voldsomt enda føler jeg... Har masse klær da, venter jente nr.3
Babyønske �� Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Har ikke begynt så mye akkurat. Har jo det meste i hus fra før. Litt klær har jeg kjøpt da, venter jo jente nå og har gutt fra før, så må ha litt rosa nå :-) Må ha kurv/vugge og trolig en søskenvogn, og det er jeg så smått begynt å se på. Venter nok til januarsalget før jeg begynner å kjøpe for alvor, hvis jeg ikke finner noe på salg før det da, vanskelig å holde fingrene unna av og til :-)
Je-St-Ar Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er 19+4 og har både gutt og jente fra før, så er ikke mye vi trenger å kjøpe inn. Men, vi driver og pusser opp hus da, så har nok å gjøre med det. Derfor har jeg begynt å sortere barneklær. Også får vi gi bort det vi ikke trenger. Må kjøpe vogn og vippestol. Det er det eneste.
TiNi88 Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er i uke 23 og har handlet alt;) Har vært og henta vogna i dag, så nå mangler vi bare litt klær, men regner med å få en del, så jeg vil ikke overdrive. vi har handlet: vogn, bilstol, vippestol, voksipose, tripptrappstol, stellebord, seng, dyne og dynetrekk, ammepute, bleier, lammeskinn og litt klær ++ Mangler helseteppe og gulpekluter. Vi får babykurv og litt klær, men ellers måtte vi ordne alt selv. Nå skal det sies at jeg er føstegangs og aldri hatt en sa, så jeg føler meg kanskje litt for trygg Kjedelig om noe skulle skje og vi har alt utstyret.
sisten Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Hei:) Jeg er 23 uker og har nettopp begynt jeg også, har ikke handlet de store tingene enda men har shoppet litt lyseblått og badebalje. Har begjynt med å sortere litt fra de andre barna Gleder meg.....Vi må jo kose oss litt i ventetiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå