November Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Men det er enda ikke skjedd noe.. Verken TR eller positiv test..Jeg venter i spenning... Men er bare i første PP, så kan ikke forvente noe sånn egentlig Flere som har/skal ha IKM nå snart?
November Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 Tusen takk Håper den sitter, men føler meg ikke veldig gravid i det hele tatt, fysisk.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Søndag skulle jeg ha hatt TR men er ikkje komment enda. Blendahvite tester. Er så lei men har 0,0 symptomer på gravid. November kva slags tester druker du ? Jeg bruker biligtester. Skal på apotek og skaffe CB digital.
November Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har FØR IKM brukt CB digital, men den viste ikke gravid, men det var vel på torsdag. I dag brukte jeg en test fra apoteket (ikke digital), men så ikke engang så mye som en skygge strek. Men er og veldig usikker på syklusen min, om den er riktig. Tror den hoppet over/fremskyndet min siste mens. Så hvem vet
LilleKlompen Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 IKM i går, ingen TR enda, og skal på apoteket på vei til jobb nå. Blir spennende å se i morgentidlig! (for må vel teste med morgenurin??) Har ikke testet enda jeg skjønner dere.. Ting tar tid Forresten, må jeg bruke morgenurin?
November Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2010 Ja du burde vel bruke morgenurin, jeg ville gjort det for å være på den sikre siden i det minste. Ønsker deg masse lykke til!! ;-) Håper den lyser positivt!
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 jeg også er over IKM...skulle hatt det FORRIGE mandag....har testa med billigstrimmel på etterniddagsurin og den var negativ..har ingen tegn til TR og er liksom 8 dager over...lurer på om det kan være at den ikke er så bra og siden jeg ikke brukte morgenurin at den ble blank...er jo lov å håpe. Bor langt fra apotek så er liksom ikke bare å kjøpe seg en CB heller men må vurdere å bestille en snart...
November Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2010 Psyken spiller oss jo et ganske godt puss når det gjelder graviditet, men det er jo bare å krysse fingrene for alle oss, og håpe på at det er nå det skjer :-) Si i fra når dere har testet igjen ???? ;-) Jeg skal teste meg på nytt når jeg får billig testene i posten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå