Gå til innhold

For tidlig fødsel også 2 gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte mitt første barn 5 uker før termin, uten at de fant noen medisinsk grunn til dette. Nå er jeg gravid med 2 mann i uke 29 og er veldig spent på om han også kommer for tidlig. Ifølge legene er det stor sannsynlighet for dette, men selvfølgelig ikke nødvendigvis.

Noen andre som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg fødte i uke 33 med første mann, og nå for 3 uker siden fødte jeg i uke 34.....Ver heller ingen medisinsk årsak til det...ihvertfall ikke som ble funnet. Men det var heller ingen annen grunn til det.... Så det er nok noe medisinsk som man kanskje ikke vet om ennå. Ihvertfall ha det meste klart og pakk sykehus bagen....det gjorde jeg lurt i... :)

Kykke til

Skrevet

Dette driver jeg og funderer på nå også, første mann som kom i 205 er født i uke 33 uten noen menesinsk grunn. han kom jeg inn med full åpning, og be veldig paff, uten og ha noe vondt, før di tok vannet og satt igang riene på meg. hadde får meg at han ville komme før, men ike så mye før, denne gang har jeg også får meg at han i magne også vil komme før, men håper han kan vente en uke eller 2 etter store bror, så blir en spennende tid i januar kan man si! Har vært litt inn og ut av sykehuset allerede med mensen mserter, men alt har sett fint ut, nå skal jeg inn på lille juleaften igjen og ta en sånn test som ser om det kanskje vil bli en fødsel i løpet av to uker. noe nytt dem begynte med for ett halvt år siden på riksen :)

Skrevet

med første gikk vannet 34+0, hun ble tatt med KS 34+3

med nr 2 startet riene 34+1, og han ble født 34+2..

I dag sitter jeg her, 34+1 og har ikke noe tegn til noen ting.. Så kanskje jeg får et fullbårent barn denne gangen.. HÅPE!

Ingen medisinske grunner til at mine har kommet for tidlig heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...