Gå til innhold

Bytte MME-merke pga gulp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 7 mnd sa nei takk til puppen for godt for ca 1 mnd siden. Han spiser 4 - 5 måltider med fast føde om dagen, men får ca 2 flakser med melk i tillegg (200ml). Disse "serveres" som regel morgen og kveld.

Det som skjer etter inntaket av melken er at han gulper opp igjen MYE av melken... Dette kan gjerne skje flere timer etter inntak... Skjer sjeldent på kvelden da han som regel sovner for natta etter melk, men morgenmelka kommer opp igjen, for ikke å snakke om dersom han får en melkeflakse midt på dagen.. Da kommer gjerne maten opp sammen med melka...

Er det noen som har erfaringer med å bytte merke? Han får NAN, og han har fått en flaske i ny og ne ved siden av puppen siden han ble født, så det er absolutt ikke nytt for ham heller....

Men det virker som om han ikke tåler det lenger..........

Hjelp! Håper noen kan dele erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde NAN og Småfolk da jentene mine var 6-7mnd. De gulpet masse! Men med HIPP gikk det mye bedre. I går prøvde jeg en ferdigblandet pakke med NAN til lillebror( 6mnd) for første gang (bare en liten smaksprøve) og han gulpet masse! Så jeg skal kjøpe HIPP til han også :-)

Skrevet

Tusen takk! Da prøver jeg hipp jeg også! Hadde tenkt å prøve småfolk, men da tar jeg tipset ditt først... :) Håper det funker her også, barn er jo forskjellige....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...