Gå til innhold

sukk! 180 dager igjen, virker som en evighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk! i dag er det ikke mye godt mot i heimen :(

Våknet med vondt i bekkenet og sliten (så det virkelig kjennes i magen, liksom..)

Logget meg på her og ser at det er hele 180 dager igjen! Sitter med en følelse av at denne graviditeten blir lang og slitsom :(

sukk :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

193 her, utslitt og kvalm.

huset er rotete, jeg har ikke vasket klær på over en uke, vi har ikke rene ting i skapet og oppvask utover benken. Mannen min har en utrolig slitsom jobb og gjør det han orker hjemme, men man bør være to. Jeg har ikke handlet ferdig julegaver og skjønner ikke når jeg sakl få gjort det. Fredag kommer svigermos på over natting og lørdag skal vi i juleselskap.

herlig.

glemte å nevne at jeg shar sykemelding denne uka så skal jeg jobbe alle dager frem til nyttårsaften bortsett fra julaften.

ALDRI bli helsepersonell!

Skrevet

klagetråden:) Kanskje vi føler oss bedre etterhvert!

Skrevet

Jeg har 183 dager igjen... Føler akkurat det samme, at dette kommer til å bli ett langt svangerskap..

Har vært ekstremt kvalm og dårlig siden uke 6 og når det endelig ble bedre skulle jeg få ufattelige bekkenproblemer.. klarer knapt å bevege meg etter at jeg har vært på jobb.. Så i morgen blir det fysoterapi for første gang :) håper det gir resultater..

Måtte vi føle oss bedre snart så vi alle får en strålende jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...