Gå til innhold

Aaaauuuu!

snart mamma til nr 2:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet halv fem inatt av vonde menssmerter i magen og akkurat som det svei litt i tillegg. Det kommer i sånne tak,men ikke så vonde at jeg må puste meg gjennom de.

Magen er kjempehard idag også. Hva er det som skjer da tror dere? Noen som har samme erfaring? Helt umulig å sove med,så stod like godt opp og lagde meg frokost med en kopp te.

Har jo lest at noen av dere skriver om maserier. Kan det vere det?

Kan ikke huske å ha hatt noe som dette sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin? :)

Kan jo være modningsrier, altså det som gir deg åpning, og det er jo definitivt en bra begynnelse :-)

Varer de lenge, og er det ofte?

Skrevet

Termin er 19 Januar.

Så håper ikke det er noe sånt enda... men det er merkelig,for har ikke kjent noe sånt tidligere og nå er det nesten hele tiden. Vanskelig å si hvor lenge det varer for akkurat som det er der litt hele tiden.

Akkurat som menssmerter. Magen er blitt littegrann mykere igjen nå.

Skrevet

Det kan jo være modningsrier. Men om du er usikker, så er det jo bare å ta en tur innom sykehuset. Det kan være veldig greit, da jeg trodde jeg "bare" hadde litt murring var jeg egentlig i full gang. Var ganske glade for at vi tok turen da, ja. Hehe.

Jeg husker jordmora mi sa at begynnende rier kjennes ut som menssmerter, og setter seg somregel - Nesten alltid der man er plaget med smerter under mensen.

Må jo uansett ønske lykke til, om det skulle skje noe nå! :-)

Skrevet

Ok,ja det er litt mystefistisk at det plutselig begynner nå. Fikk sove igjen noen timer nå heldigvis,men det driver fortsatt og "murrer" på. Skal ringe jordmor og høre.

Uansett,tusen takk for svar!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...