octoberdream Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Nå eer det to mnd siden lille gullet mitt ble født, og jeg har fremdeles en tydelig strek over hele magen fra da jeg var gravid. Skal den ikke forsvinne snart, eller er den sånn som ikke går vekk?
Rafaella Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 meneå ha lest en plass at det kan gå 8-10 mnd etter fødsel før den forsvinner. Men det tok ikke så lang tid med meg. Husker ikke når den forsvant, for det skjedde gradvis. Men jenta mi er 6,5 mnd nå, og det er lenge siden den ble borte. Kommer vel kanskje an på hvor mørk streken er og? Min var nok ikke av de mørkeste.
Kate77 Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Min var tydelig veldig lenge, fram til syv mnd kanskje?? nå har det straks gått ni mnd, kan fortsatt se streken, men ganske utydelig nå.
cadence Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Fikk ikke streken under denne graviditeten jeg, og med førstejenta kom den kun ei uke før fødsel, og ble borte innen to måneder. Så det er nok individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå