Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Har 2 barn fra før. En født en god stund før termin og den siste er også født flere uker før termin. Har hatt prematur rier fra uke 27 som de foreløpig har klart å stoppe. Er nå 34+3 i mrg og de har bestemt at de ikke stopper fødselen om den går i gang . Har hatt mye forberedelser aktiviteter i magen i det siste og tror selv at det ikke er lenge til fødsel. Men siden man nå har "ventet" veldig lenge ( jeg er glad for ubegrenset hun får i magen altså) så er jeg nesten sikker på at jeg går til termin denne gangen som er 25 Jan 2011. Noen som ser noe her?? Jeg har desverre ikke slike egenskaper;)
Karokas Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Ikke meningen å signere ovennevnte innlegg med anonym;) her er nicket;)
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Skulle gjerne hjulpet deg, men det blir altfor "finregning" for meg, er vanskelig nok å spå tidsperspektiv i måneder synes jeg. Men dum som jeg er så prøvde jeg meg likevel Og jeg tror du blir å føde før termin, muligens alt i desember? Men hør ikke på meg, og jeg har lite erfaring med å spå datoer Kanskje noen andre vil prøve seg? Lykke til med fødsel og alt!
Karokas Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Takk for at du prøvde alikevel;) har respekt for de som tør å si at de ikke er sikre;) jeg tror også at du har rett forresten, kroppen føles sånn selv om det er helt umulig å si;) om noen andre får opp dato/datoer er det bare å fyre løs;) morsomt og se om noen treffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå