Gå til innhold

Striping av håret. Synes det er så irriterende at etter man har stript håret hos friøsren, så har mån 0,5 cm med ettervekst... Går det virkelig ikke ann å stripe til bunns?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føle jeg har et kraftig ettervekst når jeg går ut fra frisøren. Kunne ønske det var stript til bunnen jeg :) Men hun sier hun er redd det blir "flekker"... så vurderer å helbleke... men så er jeg jo litt redd for det og...

Helbleking er billigere, og man kan gjøre det oftere. Det er jo svindyrt å stripe etterveksten, fordi det tar så lang tid og er så mye jobb....

Skrevet

Hvis du pleier å ha maaaange tynne hettestriper så går det å bleke iallefall nesten helt ned til bunnen, men med folie blir det fort flekker om man bleker helt ned til hodebunnen. Uansett er det likegreit å helbleke det istede for å ha mange, mange tynne, da går det jo fortere og er billigere også :)

Skrevet

Striper hun deg med folie eller plast m "heklenål"? Kommer jo nærmest bunnen med folie... Flekker? har aldri hørt noen frisør nevne at det kan bli flekker! Hadde prøvd å bytte frisør jeg:) Har stripet håret i årevis, med folie, og aldri følt at jeg hadde ettervekst når jeg gikk ut derifra! Lykke til:)

Skrevet

Synes det er best å bruke hette, da kommer enn lengre ned med stripene. Gjør det en gang i mng her, så blir fort ettervekst

Skrevet

Du bør bruke hettestriper og ikke foliestriper, hvis det er det du gjør. Da får du stripene mye nærmere bunn. Hvis du helbleker det,- får du dobbelt så fort ettervekst, fordi det vil bli en mer markert stripe innert når det vokser ut. Og veldig sjelden at helbleking blir noe fint..

Hilsen frisør

Skrevet

0,5 cm ettervekst er ikke mye hvis det er foliestriping.

Det går nok an å få det litt tettere med hette, men da må stripene være veldig tynne. Håret må jo gjennom plasten også.

Om du velger å ta helbleiking, brukes det mye mildere vannstoff pga av hodebunnen og du risikerer at håret blir veldig gyllent hvis du er mørk. Da ser hele håret veeeeldig hjemmegjort ut. Hebleiking ser alltid rart ut i starten og jeg opplever at alle synes det blir ettervekst etter veldig kort tid.Den blir dessuten mye mer markert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...