Happy87 Skrevet 14. desember 2010 #26 Skrevet 14. desember 2010 Hei.. Jeg er en jente på 23år, vært kjærester/samboere i 5år og er endelig klare for å prøve på vårt første barn (ferdig med studier og fått jobb) Sluttet på pilla i juli, men har bare hatt en el siden da (kom etter 3mnd) og er nå på dag 44 i neste syklus, altså 2pp.. Har enda ikke fått el, men håper det kommer snart:)
MrsMayer ♥ Skrevet 14. desember 2010 #27 Skrevet 14. desember 2010 Hei:) Jeg er gammel bruker som var mer aktiv her før, men er innom en gang i blant Er ei jente på 23 år, vi har prøvd i tre år, har diagnosen PCOS og går på metformin nå.. Håper metformin gjør susen for meg, hvis ikke blir det nok prøverør neste.. Vi har ingen barn fra før Vil si til alle dere som er starten av prøving at dere må slappe av å kose dere i prøvingen, vet det ikke er lett, men mest sannsynlig så klaffer det for dere ganske snart!! Det klaffer for de aller fleste det første året! Og hvis dere ikke får det til i løpet av et år så gå til legen, ikke utsett det, det blir nok venting uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå