Eucerin Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Dame/jente på 28 år, en fra før på 5 år. Tok ut spiral for ca 5 mnd siden. Regner med at jeg får over i pp 6 f.o.m i morgen! Dere da jenter?
Noah 08. Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Dame på 28 år her også Sluttet på p-pillen 16 sept. 2pp.. Har en gutt på 2.5 <3
Tieran Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er ny her inne på sidene selv, så det passet fint med en presentasjonsrunde ;o) Jeg er 32 år, har en på 12,5 og en på 11 år fra før. Samboeren min og jeg har ingen fellesbarn, men vi har en sa bak oss. Vi er nå i vår første ordentlige pp, hvorpå begge er like ivrige ;o) Han tråler nettet for hva som kan bedre sædkvaliteten og har derfor bestemt seg for å spise zink og annanas, mens jeg tar folat, har handlet inn el-tester og graviditetstester på billig.tester og har tenkt ut de forskjellige stadiene i graviditeten hvor jeg skal gjøre ditten i 2.trimester og datten i 3.tri osv osv ;o)
Eucerin Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 Så spennede da Gøy når de blir like ivrige! Min kjære ble ganske så skuffet i sted når testen var negativ, men vi gir ikke opp Jeg også har handlet inn billigtester på billigtester, og i dag en CB. Venter nye billigtester i morgen Jeg også har planlagt det meste av graviditeten, til og med kjøpt liiiiitt smått med babyting (litt dumt, bvlir ekstra skuffet da men)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 jeg er 22 år, har ingen bra før av. vi var heldige og traff på første forsøk i juni, men det viste seg å være en BO. hadde ikke sjikkelig syklus på mange mnd, men nå er den tilbake har jo prøvd litt hele tiden uten å lykkes, og gikk nå inni min 2.pp med hodet hevet, positiv energi og gleeeder meg til et nyttår og nye sjangser og positiv test på nyåret lykke til dere andre også
tussemor <3 <3 Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 "jente" med 28 år på baken. Tok ut spiralen for 5 mnd. siden. Har nettopp hatt EL og er inne i 4 pp. Har ei jente på 2.5 år fra før
Tieran Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg også handlet inn litt babytøy og slikt på salg ;o) Klærne har jeg lagt sammen med noen utvalgte klær etter mine to første som skal (forhåpentligvis) brukes på en 3.mann ) Og jeg har på nytt begynt å se på babytøy i butikkene. I våres kjøpte jeg til og med en gravidkjole..bare fordi den var på salg, hehe.
LilleKlompen Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 22 år, og er inne i 3 pp. Har IKM i dag og ingen TR enda. Sluttet på pillen i slutten av august, og har hatt varierende sykluser siden det: 28 (den mnd prøvde vi ikke) - 24 - 26 og denne mnd iallefall 28. Hadde sen EL og er derfor spent om egget har rukket å feste seg.
Gjest Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er ei jente på 28 år, gift med en fantastisk mann og har ingen barn enda. Bestemte oss i november for å begynne å prøve. 1 pp gikk det ikke, så krysser fingrene for at 2 pp er tingen og at den positive testen lyser mot meg i januar.
snuppo Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 30 år, har ingen egne barn,bonus mamma til 2. sluttet på piller i september, er inne i 3pp, har syklus på 28 dager. har ikm på lørdag.
ballerinaen_ Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Jente 24 år. Har en jente på 4,5 fra før og samboeren har jente på 3 fra før Inne i første pp nå etter at jeg sluttet på minipillen (hadde bare gått på de i 2 mnd ca) 13 november. Fikk mensen 1. Desember og nå er vi i gang da Har jo ikke det spor peiling på hvordan syklusen min er nå siden jeg bare har hatt mensen 1 gang etter minipilleslutt, så blir spennende å se nå om den dukker opp i slutten av mnd, eller om den lar vær <3 Vi gleder oss masse til å få en sammen Og jentene er klare som egg til å bli storesøstre Spennende å følge dere andre her inne Lykke lykke til, jenter )
PrincessConzuela Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Hei! Jeg er en jente på 22 år som nettopp har begynt prøvingen. Er i min 1 pp, og hadde IKM i går, men ser ikke noe til tanta enda. Neg. tester foreløpig, men vi krysser fingrene. Har en del symptomer, men det kan jo bare være ønsketenkning...
zassy☆ Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 Hei 28 år og prøver på første barn Har ventet leeenge på at kjæresten skulle "bli klar", så føler jeg har ventet ferdig før vi nesten har startet Forrige måned sluttet han plutselig å hoppe av i svingen så jeg fikk litt forhåpninger, men ingenting skjedde, men jeg ser på dette som den første "skikkelige" pp fordi nå har vi prøvd helt fra starten av, tror det ble litt sent i forhold til el forrige måned. Skjønner jo at jeg må ha tålmodighet, men det er noe jeg ikke har bekjentskap til ;p så håper jo selvfølgelig på full klaff selv om vi nettopp har startet prøvingen..håper lever helt til tr (ikke) kommer Ikm nyttårsaften her Lykke til damer!
DenTredje Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Jente 28 år, har en gutt på 2 år. Inne i den 5.pp nå. Har hatt en sa for et år siden (uplanlagt graviditet), og nå er vi veldig ivrige på å få en til snart!
Metti er håpefull Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 er 28 år og prøver på min første
Dossa :) Skrevet 14. desember 2010 #16 Skrevet 14. desember 2010 Jeg er 35 år. Gift med verdens beste mann Har 3 gullunger. En gutt på 6 år, ei jente på 4 år og ei jente på 1.5 år Prøver på nr 4, som lar vente på seg. Er inne i vår 5pp nå, og sliter med tålmodigheten Bor på Østlandet, 45 min nord for Oslo. Jobber som lærer og stor trives i klasserommet
justine83 Skrevet 14. desember 2010 #17 Skrevet 14. desember 2010 Hei! 27 år, gift i 4,5 år, ingen barn Har vel egentlig ikke prøvd ordentlig enda. Sluttet paa p-pillen i oktober men har hold øye med syklusen og i romjulen blir 1pp hvis alt går etter planen. Vet at sjansen for at det treffer på første forsøk er liten, men gleeeder meg! Jobber på et stort sykehus (i utlandet) og jobber i jordmor og obstetrikk avdelingen (er ikke jordmor eller lege selv men ernæringsfysiolog) og blir ganske så verpesyk av å være omringet av gravide hele dagen og endelig skal vi begynne! Ønsker alle en koselig advents tid!
Madam-mim Skrevet 14. desember 2010 #18 Skrevet 14. desember 2010 Hei ja! 26 år, gift, jente på 1,5 år. Prøver nå på nummer to. Er i 2PP, og har IKM lørdag/søndag. Sluttet på p-piller for ca 3 mnd siden. Men har bare prøvd aktivt de to siste. Ønsker alle lykke til i jakten på spiren:))
Lollo83 <3 Skrevet 14. desember 2010 #19 Skrevet 14. desember 2010 Frue på 27 her, gift med verdens flotteste mann som jeg endelig har fått med på prøving! Halleluja!!! Har tatt laaang tid før han ble klar. Vi har ingen barn fra før. Sluttet på pillen i august, og er inne i 4 pp nå. Har lagt inn ekstra aksjer denne mnd så krysser fingrene for to streker. Skal til legen i morgen, så håper på et positivt svar (selv om jeg ikke har ikm før på mandag 20.)
*Miss Flua* Skrevet 14. desember 2010 #20 Skrevet 14. desember 2010 Jente på 25 her, vært sammen med min kjære i 8 år. Slutta på minipilla i september, er i vår 3pp nå! IKM 29.desember, og har trua på denne mnd :)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 14. desember 2010 #21 Skrevet 14. desember 2010 Jente på 22 år, prøver på vår første :-) Er inne i 2 pp nå, nå skal den sitte
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. desember 2010 #22 Skrevet 14. desember 2010 er jente på 19 , vi prøver å få vår første gull er 6 mnd siden jeg sluttet med p-piller. har vært 3 måneder snart uten mens. håper på mens snart og full klaff i Januar ! <3
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. desember 2010 #23 Skrevet 14. desember 2010 Dame på 30, har to gutter 5 år og snart 3 år. 9pp med nummer 3 nå
nåblirjegmams Skrevet 14. desember 2010 #24 Skrevet 14. desember 2010 26 år, ingen barn fra før. Er inne i pp10 nå. Har eggløsning i dag/morgen, og håper selvfølgelig at det endelig skal klaffe. Vi er sunne og friske begge to, jeg har eggløsning hver mnd og reglmessige sykluser på 30 dager....men spiren lar likevel vente på seg. Hadde jo vært perfekt å¨få en positiv test i hånden på juleaften! Mange andre som har prøvd lenge og som ikke helt vet hvorfor det tar så lang tid?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. desember 2010 #25 Skrevet 14. desember 2010 Hei hei, er en jente på 33 år, gift i 2 år og har en liten gutt på 1,5 år. Er i vår første pp der vi prøver på nr 2, blir spennende å se om det klaffer like kjapt som lillemann, der vi klarte å fikse sakene på første forsøk! Har litt kortere sykluser etter at jeg fikk småtten, spørs om det har noe å si på om det klaffer. Har ikm 8 januar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå