kinaputten Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Noen som har ergo baby carrier? Etter mitt misslykkete kjøp av en babasling, har jeg funnet en butikk som har ergo carrier her nede og lurer derfor på om det er noen som har den og er den god? Og hva med nyfødt innlegget, fungerer det?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 jeg er strålende fornøyd med denne:) Har sport utgaven(ikke store forskjellen fra vanlig bortsett fra små detaljer). Fordelen med denne er de tykke polstrede stroppene og hoftebeltet! Veldig godt for ryggen min å bære vekten på hoftene og ikke ryggen. Min venninne brukte nyfødtinnlegget masse og var kjempefornøyd. Jeg kjøpte den da gutten min var 4mnd så jeg har ikke det. Fint at den også kan brukes på hofte og rygg så du får mer variert bæring når poden blir eldre:) Se her: http://www.youtube.com/results?search_query=ergo+baby+carrier&aq=f
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Den er veldig god har jeg hørt, og ligner på Manduca-selen som jeg har selv. Men tror det er samme greia med Ergoen som med Manduca-selen, at den er aller best egnet for de litt eldre babyene, dvs fra ca 4-5 mnds alder og oppover..
kinaputten Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 tusen takk for tilbakemeldinger Glad for å høre at denne er god, ville nemmelig ikke gå i samme felle og ende opp med en babasling ting igjen (ville jo helst ha en close baby carrier sele, men men) Da blir det no det mini får i julegave i år
♥ McQueen♥ Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har både ergo og Mei Tai. Er fornøyd med Ergorn, men min favoritt er Mei Tai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå