3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Strekk smerter i mage og rygg? Nesten som sting hva er dette og i hvilken uke hadde du det?
MinAndreSkatt Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 jeg kjenner jeg er stiv i musklene i hele nedre korsrygg og stive magemuskler... Det gjør ganske vondt og det kjennes nesten ut som om du har strekk! Men det skal visst være et ganske normalt symptom. Dont worry, be happy ellers er det bare vanlige kramper (mensmurringer) jeg har hvertfall
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2010 Langt på vei da?
Pogoled Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har mensmurringer i magen og litt vondt i ryggen. Vet det er vanlig med stikkinger, så slapp av:)
Lilla-Turkis Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har hatt menslignende smerter, strekk i mage og korsrygg, stikking og lignende av og på i 5uker nå. Er i 9.uke nå. Vil hvertfall tro det er ganske normalt så mye som skjer nedi der. Er vel som en skikkerlig treningsøkt for kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå