Gå til innhold

6 uker gammel villmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille mann er en skikkelig liten villbasse :)

Han slenger med hodet fra den ene siden til den andre og frem og tilbake og skaller gjerne litt på kragebeinet til den som holder han, samtidig skyver han fra med beina og gjør en slags ålebevegelse.

Snart burde han komme med en bruksanvisning til hvordan å holde han på en sikker måte :)

Ikke sover han noe særlig på dagene heller og liker ikke å ligge for seg selv i mere enn 5 min, mye bedre å bruke mamma som klatrestativ og klagemur, kan se for meg hvordan han blir når han finner stemmen sin, blir nok en del roping der ja :)

Hvordan er deres små villmenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen villmann, men ei turboloppe:)

Vrir og åler seg, så hun dunker hodet i kjeve og kragebein på det stakkars klatrestativet sitt og finner stadig på nye manøvere som omhandler å sjekke våres reflekser og reaksjonstid :S

Men i dag kom hun med sin første spede latter!!! 7 uker og 1 dag gammel:) Så utrolige søte små hikst som kom mens hele jenta smilte:) Gjett om det var en mamma som tørket vekk noen tårer etterpå *sukk* Da kikket hun på meg med et litt slik "hm, hva er det med mamma da?" og så smiiiilte hun bredt. Jeg lo så jeg holdt på å knekke sammen av latter:)

Skrevet

Mini blir 7 uker på torsdag, gleder meg til å høre hans latter :D

har fått noen små smaksprøver da han har ledd noen ganger i søvne.

De er bare så skjønne disse små og jeg nyter hvert øyeblikk.

Akkurat nå har jeg listet han over i vogna etter at han sovnet hengende over kneet mitt, så nå håper jeg atter en gang at han får seg et par timers søvn. Og nå kan jeg endelig spise frokost :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...