Gå til innhold

svakt resultat - betyr det at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp en graviditets test. Fikk et pluss tegn, men det var ganske svakt.... Kan det være feil? Har hørt at det som regel stemmer hvis det viser et positivt svar, men at det kan vise feil hvis resultatet viser negativt.

Å, nå krysser jeg fingrene......:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok du er gravid da ja :)))

gratulerer =)))

Skrevet

Gratulerer så mye :-D Ta en digital test som viser gravid - ikke gravid så du blir sikker? :)

Skrevet

Tok to tester som viste det samme resultatet, svakt kryss, altså positiv test. Ble så glad, men tok test på morgenen etter, i går, men den var negativ. Veldig rart at det viste det samme på to tester som for øvrig var to ulike fabrikanter...

Jaja, da er det bare å vente på IKM til fredag og sette i gang igjen................................

Skrevet

Men hvorfor tror du mer på den ene negative enn to positive? test igjen i morgen sier jeg! ;)

Skrevet

Kanskje det:-) Men føler meg ikke gravid. Hade veldig ømme bryster for en uke siden, og nå er et bare en liten antydning til ømhet. Det er vel tegn nok til at kroppen ikke inneholer graviditetshormon..?

Skrevet

Nei, ikke alle har ømme pupper.. Jeg fikk først ømme brystvorter da jeg var nesten 6 uker på vei med nummer 1. Ta en test igjen om et par dager du:)

Skrevet

Hvis ikke tr har kommet til lørdag, tar jeg en ny test. Oi, spennene:-)Oppdaterer :-)

Skrevet

Siden du tester før ikm kan det være kjemisk graviditet, dvs rester av hcg fra et befruktet egg som ikke festet seg ordentlig..det skjedde med meg, og er visst ganske vanlig. Dette er nok også en grunn til at det anbefales å vente med testing til IKM!

MEN...det kan jo være full-on graviditet på deg likevel! Det er bare å teste igjen. Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...