Eucerin Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Har som sagt IKM i morgen, men har ingen form for mensmurringer. Pleier ha sterke smerteri forkant. Halsbrann siden Lørdag, kan ikke drikke annet enn vann for det brenner sånn. I dag har jeg vært kjempekvalm, pluss at ting som kaffe (elsker det) frister ikke lenger. Jeg har ikke så mye håp, eller magefølelse for nå har vi prøvd en stund. Men likevel, jeg har jo så mange symptomer! Tok test i dag, CB sin med "gravid/ikke gravid" indikator, den kom på ikke gravid! Tok den ikke på morningen, men etter jobb! Er det noen sjangs for at jeg kan være gravid, eller vil det da si at det er 1% i.o.m at testen reklamerer for å være 99% dagen før ikm!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Krysser finger og tær for deg. Her skal vi håpe. Venter på TR fra den 12 des men ikkje enda. Billigtester i dag blendahvit, 0,0 symptomer kva skal jeg tro. Tror du har 100% på boller i ovnen og tvi tvi )
Eucerin Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2010 Julen dreier seg om håp og ønsker, gjør det ikke? Med min første uteble mensen, tok to tester (husker ikke mellomrom osv var ikke prøvende da) men begge var negative, dro til slutt til legen fordi jeg ikke fikk mens, men jeg var gravid! 5 år siden MEN, hadde ingen symptomer da, fikk rett og slett sjokk hehehe!! Tvi, tvi Har du noen menssymptomer da? Jeg har ingen enda, og håper kvalmen er kommer for å bli noen mnd;)
Tieran Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 De symptomene dine, Trollet, var jo lovende da ;o) Krysser fingrene for deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå