<3Tingeling<3 Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg lure på om jeg er gravid. jeg hadde mensen første uken i november og har enda ikke fått den. de siste mnd har den vært en uke sein. men alri mer enn det. så begynne å lure. har tatt noen tester de siste 2 ukene og har 3 stk som har vært svak positiv. men de ble ikke det før litt etter at tiden dag gått ut. men de kan jo ikke være falsk positiv. hadde vært noe annet hvis bare den ene var det men når det er 3 stk så må det jo være noe. jeg testet ganske seint med sønnen min og. da var jeg 6 uker på vei før jeg fikk veldig svak positiv test. hva tror dere?
Tieran Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 3 tester som sier det samme? Jeg ville i hvert fall tenkt det beste! Om du testet sent med førstemann også, så vil det jo være naturlig å tro at hcg-nivået i urinen din øker litt senere enn normalt..? Eller er jeg helt ute å kjøre ang synsingen min? Uansett, krysser fingrene for et positivt resultat for deg )
<3Tingeling<3 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2010 ja men alle testene har blitt svak positiv etter 10 min. og det har de ikke pleid å gjøre før når jeg har testa. Men vil tro jeg tester ganske sent. at kroppen ikke produser nok hcg før det er gått en stund. men har hatt så vidt litt blodig slim når jeg har vært på do men jeg syns det er så lite at det ikke kan regnes som det en gang. od da burde jeg jo ha fått mensen til nå. og har ikke hatt det hver gang jeg har vært på do heller. bare sånn av og til. skal ringe i mårra å få en time hos legen så jeg kan ta en blodprøve:)
Tieran Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Det er nok lurt ja ) Masse lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå