Gå til innhold

Epidural vs normal fødsel 2. Gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noken født med epidural 1 gang og uten smertelindring 2 gang med positiv erfaring? Stor forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp :)

Hadde epidural når vi fikk vår første i 2006. Fødte igjen i 2007 uten noe smertelindring. Det gikk kjempebra :D Siste var i tillegg stjernekikker.

Er innstillt på å føde uten smertelindring denne gangen også :)

Klart det er forskjell..... jeg hadde veldig bra virkning av epiduralen, så forskjellen ble stor, men helt overkommelig :)

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

har ikke god erfaring å komme med desverre..... men fødte første gang med og andre gang uten.. ville gitt både armer og bein for å få andre gangen..

MEN, kjenner en som ville valgt å føde uten epidural om hun skulle føde igjen.. hun har "en av hver".. så det er veldig forskjell på folk her tror jeg...

Skrevet

Godt å høyra at uten også kan gå bra :)

Eg fødte veldig fort 1 gang, 3,5 time så er spent denne gangen kor fort det går og om eg rekker noken form for smertelindring osv

Skrevet

ja jeg også fødte veldig fort 1.gangen, og 2.gangen gikk det eeenda fortere (1t, 20min)

Like greit!

:)

Skrevet

Godtnå høyra ein god historie og :)

Eg tenke masse på om eg rekke fram osv. Bur 1,5 t frå sjukehuset.

Men når eg lese at du øveleve uten smertelindring også so blir eg litt roligare.

Vil veldig at fødselen skal vera noko positivt også :) da er jo ein vanvittig opplevelse i seg sjøl.

Skrevet

Godtnå høyra ein god historie og :)

Eg tenke masse på om eg rekke fram osv. Bur 1,5 t frå sjukehuset.

Men når eg lese at du øveleve uten smertelindring også so blir eg litt roligare.

Vil veldig at fødselen skal vera noko positivt også :) da er jo ein vanvittig opplevelse i seg sjøl.

Skrevet

huff... må vere veldig kjipt å bo så langt fra sykehuset..... vi bruker heldigvis kun 15min ca til sykehuset i Ålesund :)

Skal prøve å legge fødselen utenom rushtiden denne gangen... satt med trykketrang i rushen på innfartsveien sist :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...