Gå til innhold

Da melder jeg meg ut - IGJEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fa.. så forbanna vanskelig dette skulle bli da. Var på UL i dag og fikk beskjed om at det ikke var noe liv i magen. Skulle vært i uke 12 i morgen....Har ikke hatt blødninger, så det kom veldig uventet. Har mistet symptomene mine siste uken uten at jeg tenkte mer over det. Mistet i april, da med blødning, så har vært fornøyd så lenge jeg ikke blødde. Men neida....Skal på sykehuset i morgen å få pille for å få ut restene.

Skjønner ikke at den mest naturlige ting i verden skal være så forbanna vanskelig.

Sorry sytinga, men måtte bare få det ut. Håper jeg snart er tilbake igjen. Til dere andre, LYKKE TIL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg skjønner deg godt. Det er ikke moro når kroppen svikter. Jeg håper du blir gravid igjen snart-og at det ender med en frisk baby! Selv skal jeg på tidlig ul-da det er merkelig at jeg ikke har noen symptomer foruten en positiv graviditets-test-Er redd det samme skal skje igjen.... Vel, lykke til videre. Jeg skjønner hvorfor du er litt forbanna!

Skrevet

Har du mistet før? Satser på at det går fort å bli gravid, og det klorer seg fast neste gang.

Skrevet

Den beskjeden der er ikke noe gøy å få.

Var selv på tidlig ul på dagen uke 12 i slutten av mai. fikk da beskjed om at der ikke var liv, og mest sannsynlig ikke hadde vært d de tre siste ukene. fikk beskjed om at skulle få ny time til ny ul, pr tlf for sjekk før de evt gjorde noe inngrep.

fikk narkose og utskrapning en uke etterpå. altså 1 juni.

i tillegg til denne MA'en var eg gravid utenfor livmor ved nyttår, og ble operert 1.januar. er altså en eggleder fattigere, siden min var sprukket og dermed defekt.

ca 1.september var testen positiv, og er i dag 20+5, og alt er bare bra.

så d skal nok gå bra med deg oxo, skal du se:O)

ønsker deg masse lykke til med prøving videre, når du føler du er klar for d:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...