Heira☆ Skrevet 13. desember 2010 #1 Del Skrevet 13. desember 2010 Er 7 uker siden (i morra) siden vi var og tok ut egg, så jeg er sånn ca 9 uker på vei nå. Var på ul for snart 2 uker siden, og da fikk vi se et lite bankende hjerte, og alt var som det skulle være. Veit jo at det ikke betyr at alt skal gå bra for det, men i hvertfall et langt steg på vei.... Og i dag når jeg var på do, oppdaget jeg at jeg hadde blødd litt når jeg tørka meg. Var ikke akkurat blodfarge, mere brunfarge i grunn. Husker jeg blødde første gang vi blei gravide også, men det var rundt uke 6, og da kom det friskt blod. Men det gav seg etter en dags tid, og resultatet blei en flott gutt forde Veit ikke grunnen til denne blødningen, men det kan vel ikke være festeblødning, for det har jo allerede festa seg...? Fader og mye bekymringer det skal være når man er gravid. Dette gjelder selfølgelig for alle, men siden vi ikke bare kan "hoppe i køya" for å bli gravide, men gjennom lange regimer med medisiner og egguttak, er jo vi nok ekstra bekymret også. Får bare håpe dette er en "naturlig" blødning. Uansett så får vi jo ikke gjort så mye fra eller til uansett. Så det er nok bare å vente 3 uker til, for da skal vi på 12 ukers ul. Så får vi vel mere svar da..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142671774-kan-vel-ikke-ha-festebl%C3%B8dning-i-uke-9/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
katrineev Skrevet 14. desember 2010 #2 Del Skrevet 14. desember 2010 hvis du har sett hjertet slå så har joi egget festet seg for leeenge siden. er ikke uvanlig med små blødnigne ri 1. trimester. ring jordmor eller lege om du er usikker. så får du sikkert en ul idag eller imorgen lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142671774-kan-vel-ikke-ha-festebl%C3%B8dning-i-uke-9/#findComment-142674811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå