Gå til innhold

Er tilbake :)håper det varer

Anbefalte innlegg

Hcg på 311 idag, min fastlege er overbevist om at alt er i orden, ullevål beg å lure på det samme, om det bare er mye tidligere enn vi trodde. Skal tilbake 3 januar for hcg måling og 5 januar for UL. Det blir en thriller..det er altså 3, 5 uke! Men det er et håp!!!!!! Og legen jeg snakket med i dag var verdens hyggeligste!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142671698-er-tilbake-h%C3%A5per-det-varer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

juhuuuu!! er det mulig!!??

fy søren så raske disse "fagkyndige" var til å dømme graviditeten din nedenom og hjem. helt vannvittig!!!

så flott at du fortsatt er med her! men du, det går da ikke ann at du må vente nesten en måned!!! du bør ta en blodprøve /hcg måling til uka for å se at det stiger for din egen del. Det er jo gratis å gå til legen mens man er gravid, så det ville nå jeg gjort.

stakkars deg for en helg du har hatt!

welcome back :-)

Annonse

Hei Mixy :). Jeg pröver å regne og finne ut hvor langt jeg er på vei men umulig pga at jeg ikke har hatt noe mens etter ppille slutt. Men legen jeg snakket med igår sa at jeg nok var kommet kortere enn jeg trodde. Jeg tror jeg er fullgåtte 5 uker idag sånn ca, men som sagt vill gjetting men det kan jo stemme med din hcg :). Har lest at man har lavere hcg med gutter enn jenter. Hadde en veldig lignende start med min sönn, ikke blödninger men lave hcg verdier og smerte i siden som gjorde at legene var overbevist om at det var en ex u, Ikke noe blödninger da.Ble lagt inn til og med men alt var bra og resten av svangerskapet var fint :).Blödde piittelitt på et törk i morres igjen. Har du blödd noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...