Gå til innhold

Da er jeg tilbake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg igjen! Idag har värt en merkelig dag. Först var jeg på Ullevål og tok Hcg. Ringte klokken tolv og da hadde den steget til 311. Jeg fikk beskjed om at en lege skulle ringe meg kl 14. Det betyr dobling pr 3. dag. Men min sönn hadde jeg også lave hcg verdier og sen dobling, og hadde et helt uproblematisk svangerskap foruten at jeg ble lagt inn med mistanke om ex u veldig tidlig pga smerter i siden og lave hcg verdier,. Har også lest at man har lavere hcg med gutter. Så var jeg hos min fastlege , hun er overbevist om at jeg fortsatt er gravid, men tidlig, vi aner jo ikke når jeg egentlig ble gravid siden jeg ikke har hatt mens siden jeg sluttet på cerazette 1. nov.. Hun ringte Ullevål , på UL notatet stod det komplett spontantabort. Da legen ringte meg kl 1430 sa han at de lurte på dette likevel kunne väre en helt vanlig graviditet! Men tidlig! Tidligere enn jeg trodde da..funenne på UL tilsa ikke ex u, da har man ofte blod i bukehulen, Men det er jo fortsatt en mulighet. Nå skal jeg tilbake 3. januar for hcg måling og 5 januar for UL! Först sa han neste uke, så sa han romjula og tilslutt sa han, jeg tror ikke vi ser noe för i januar. Han var kjempehyggelig og jeg fikk et lite håp igjen! Men jeg vet jo at det kan gå alle veier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg krysse fingre og tær for at dette går bra:)

Skrevet

Så bra, det var det jeg håpet på :-) Spesielt siden du ikke har blødd (flekker på papiret 'teller' ikke ;-)) og hcg har steget, om enn noe sakte. Lykke til de neste ukene!

Skrevet

måtte lete etter en tråd fra deg så jeg fikk vite hvordan det gikk med det og dette hørtes jo bra ut :D

blir noen spennende uker for deg da. men du kan vel få tatt mer hcg prøver hos legen så dere ser det fortsetter å stige?

lykke til hvertfall :)

Skrevet

Så gode nyheter!!! Selv om du sier at d kan gå alle veier. Blir en veldig lang ventetid da:) men den som venter på noe godt....:)

Lykke til!

Skrevet

Så bra:)) Skal se at alt går bra med deg nå. Syntes det hørtes merkelig ut at du ikke blødde mer enn det du gjorde, det er jo litt som skal støtes ut ved en SA. Har forøvrig hørt om flere som har lave hcg-verdier i svangerskapet. Ei vi kjenner fikk ikke positiv graviditetstest før hun var 6 måneder på vei, hun prøvde da bare for moro skyld:)

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...