Gå til innhold

Kjempefine mammaklær til jul!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk et tips her inne tidligere om en internettside med fine mammaklær. Har selv bestilt derfra nå og er SUPERfornøyd. Det er en engelsk nettside, men sender gratis til norge og varene kom i løpet av kun 1 uke!!

De har kjempemasse fine mammaklær til bra priser!!!!!

www.asos.com gå inn på "women" og så "ASOS maternity" i menyen.

Et lite tips: øverst til høyre på nettsida kan du trykke slik at du får prisene i NOK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

men hvis man bestiller over 200kr så må man vel betale gebyr av klærene? lønner seg å bestille under 200kr da flere ganger? betalte du gebyr?

Skrevet

hihi.. så bra at du er fornöyd :D vet ikke om det var meg du fikk tipset av, men skrev det ihvertfall for ikke så lenge siden :)

deilig å ha en side hvor de faktisk har en del stilige mammaklär :)

Skrevet

Hei!

Eg bestilte for litt over 300 kr og betalte kun summen på kjolen og fikk heller ikkje noko å betale når posten leverte pakka..

Aner ikkje korleis slikt opplegg er eg.. men eg betalte kun kjolen i hvert fall!!

Er jo mykje billigare å bestille derfra enn fra norske nettsider i hvert fall!!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Oi :) så herlig side! Lett etter noe klær som passer i jule tiden en stund nå, men har ikke funnet noe jeg liker.. og her var det jo masser av klær jeg likte :) tusen takk for dagens tips :)

Skrevet

så bra! ja har leita lenge sjølv også før eg såg tipset om denna sida! Man finner jo fine klær, men som regel koster de flesk.. her er det faktisk ganske rimlig!! gidder jo ikkje koste på all verdens på klær som blir brukt en liten periode bare!

Skrevet

Hvordan er de på størrelsen, da, du som allerede har kjøpt og fått i posten? :) Har bestilt meg ei bukse til 160kr, og ser på manneklær nå;) Bestiller heller flere ganger hvis jeg vil ha noe, livredd for å gå i tollfella:P

Skrevet

Eg var inne på strguiden og kikket.. Før brukte eg str 36 (altså 8) nå bestilte eg 38 (10) og den passa kjempeflott!! Kan hende de er litt små i str , men ikkje noko merkbart for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...