Gå til innhold

Guttenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to jenter fra før som heter Emma og Jenny. Denne gangen kommer det en gutt :) Hvilke guttenavn synes dere er fine som kan passe til storesøstrenes navn? Er såå vanskelig å finne noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :) Hvilke guttenavn tenker dere på til deres egen guttebaby da? :)

Skrevet

Her kommer det en liten Elliot:)

Til Emma og Jenny kan disse kanskje passe?:

-Lasse

-Thomas

-Ulrik

-Ruben

-Henrik

-Victor

-Martin

-Hallvard

-Iver

-Marcus.......

Skrevet

Hei hei :)

Det er ikke alltid like lett med navn :)

Jeg har en gutt og jente fra før Steffen og Stina'Og nå venter vi en gutt som enten skal hete

Jeg synes disse er fine alle sammen jeg da, men det er jo smak og behag :)

Skrevet

Emma, Jenny og Sigurd

Erlend

Viktor

Philip

Trym

Marius

Magnus

Syns også det er utrolig vanskelig å finne navn denne gangen, spesielt guttenavn! Vet ikke hva vi får enda, men det er mye lettere med jentenavn, der har jeg flere alternativer, men ingen guttenavn.

Mannen vil veldig gjerne kalle opp etter faren sin, Sjur, men jeg klarer ikke å bli komfortabel med det navnet!

Skrevet

Takk for gode forslag! Er flere navn her jeg kan "tygge" litt på :)

Synes også det er vanskeligere denne gangen... Andre i familien har sine favorittnavn, men jeg har liksom ikke falt veldig for ett enda :) Men, babyen kommer ikke før i april, så vi har vel litt tid enda :)

Skrevet

så noen hadde kommet med et forslag om Ulrik. Det synes jeg passa godt til Emma og Jenny + at det er veldig fint navn :)

Vi får gutt i mai, og jeg synes også det er vanskelig med navn :o hehe.. men heldigvis noen mnd igjen å bestemme oss på:)

Skrevet

Ikke enkelt dette med navn egentlig. Vi kom frem til at han som kommer i april skal hete Loke vi da :-) Spesielt, og ikke så mange som heter det heller :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...