Gå til innhold

Noen som kan se? Kan se TILBAKE :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei Kristina...

Jeg føler tallet 12 deg....så jeg ble litt usikker på om d vil si at du får et barn i des 2011 eller om d blir et 2012 barn....men tror d uansett vil bli i årsskifte et sted, sent i 2011 eller tidlig i 2012.

Føle at du kan få lappen i februar tidligest, kanskje d blir mars :)

lykke til :)

lurer på om du kan se hviilket kjønn jeg har i magen, når jeg føder (hvilket stjernetegn) og om d blir ks eller vaginal??

f.13.04.83

klem:)

Hei Kristina...

Jeg får fortsatt opp graviditet på deg i slutten av 2011 og fødsel i 2012.... Mener det er det jeg har fått på deg hele tiden ca.... Oktober/November... Og får inn guttefølse.. Har følt jente på deg før.. Men har skiftet litt nå...

Trur du får lappen ja... Mulig du stryker en gang på teorien. Men oppkjøringen går bra... Trur du er typen som kanskje trenger og lese litt mer, ikke helt klisterhjerne liksom... Men leser du godt, klarer du det.. Men får litt følsen om at lesing ikke blir prioritert i en travel tid.

Ser du på meg?

Jeg har gått på hormon sprøyter denne pp... Har ikm selveste julaften. Får vi verdens fineste julegave i år? Trur du det blir en eller to (med hormoner er jo kjangsen større for flerlinger), han eller ho? Eller begge deler? 280384

tusen takk

Hei "Stratosen_er mamma_"

Takk for at du tok deg tid til å se på meg :)

Hadde vært fint å fått lappen så tidlig som i Februar/Mars så håper du har rett der :)

Får opp gutt jeg, føler det blir ks jeg?

Litt usikker på stjernetegn, men stemmer det at h*n skal komme i April?

Hei "monca*84*ønsker*

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg :)

Det er godt mulig du har sett det samme tidligere ja :))

At jeg stryker første gangen på teorien har jeg hatt en følelse på hele tiden jeg også. Morsommere å kjøre en å lese så automatisk lærer jeg nok kjøringa lettere da.. hehe. "ikke helt klisterhjerne" der har du nok rett ja ^^ skal lese mange ganger i mellom det samme før det sitter, men samtidig vis jeg virkelig går inn for å lære noe så gjør jeg "alt" for det også, sånn som nå så vil jeg jo ha lappen så fort som jeg kan, så jeg både leser å skriver ned ting på teorien :P

Men klarer du se når ca jeg muligens har/får lappen?

Vet ikke om jeg har sett på deg ang det før jeg? men iallefall det jeg får opp nå er februar, så litt usikker på om det er at du blir gravid i februar eller om det er innen februar.

Har en følelse på at du kanskje føder i oktober

Mulig det blir 2 gutter eventuelt 1 gutt

Annonse

Hei Kristina.

Du vil vel ikke ha barn helt enda? Mener forholdet ditt er ganske ferskt også er du jo ganske ung! Tror nok det blir noen år til barnet kommer, 2-3 år tror jeg! Førerkortet kommer nok til sommeren:) men du må jobbe litt for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...