prøvende Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Et klage innlegg fra meg, er skikkelig deppa nå! Blendahvit test i dag mårres, og jeg som virkelig hadde trua denne mnd. Ikm på onsdag. Har hatt min andre dobble pergo kur, noe som resulterte i at to store modne egg ville slippes. Trodde derfor det var stor sjans for at jeg skulle lykkes denne pp. Nå er jeg så lei og sliten av all denne ventingen og av alle nedturene. Dette sliter meg virkelig, og jeg vet snart ikke om jeg orker mere. Nå må jeg nok ha en pause mnd fra pergoen, så skjer sikkert ikke noe før litt utpå nyåret. Dette tar på kjenner jeg, men jeg får bare psyke meg opp for pp 20:(
Metti er håpefull Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Gir deg en stor trøstende klem !! Føle me deg
mammas skatter <3 Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 har hørt mange d har klaffet med i pausemnd. så håper på spire da eller at den allerede sitter lell om negativ test:)
prøvende Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 ja hører jo om dem som får det til i en pause mnd, så det er jo alltid et håp. Å ikm er jo ikke før onsdag, så det er jo en mulighet. men jeg drar det meget sterkt i tvil at den vil bli positiv når den ikke har blitt det enda.... men men. Blir nok min tur en gang også!
le_je Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Ser vi er i samme båt! Hadde håpet på et julemirakel, men... neida.. tviler sterkt på det.. Har prøvd i snart 2 år... Og idag tok jeg min siste blodprøve å samboern skal sjekke seg i januar om det ikke klaffer før. Blir så forbanna.. Når tiden er inne, da skjer det ikke.. men vil man ikke, jo da skjer det... dette er noe møkk!!!!!! Håper virkelig at vi slipper all denne ventingen og at noe snart kan skje! Sender noe lykkestøv til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå