Gå til innhold

Er det noen i Oslo med termin til sommeren som er interessert i å treffes snart?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så interessert i å plage mine barnløse venner med gravidsnakk, så jeg kunne godt tenke meg å treffe noen andre gravide i Oslo.

Jeg har termin i juni. Noen andre som er interessert i å få til et treff?

Fortsetter under...

Hei :o)

Jeg har termin i slutten av juni, men har tvillinger i magen så de kommer nok litt før !!!

Jeg er gjerne med på å treffes, hadde vært gøy å blitt kjent med flere gravide i Oslo med termin samtidig !!!

• 4 uker senere...

Jeg har også termin i juni, blir gjerne med på treff! Lurer litt på treffet på Storo på torsdag, men det er jo egentlig for mai-jentene så er litt usikker.. Flere med senere termin som tenker seg dit? Eller skal vi arrangere noe eget for sommer-jentene?

Annonse

Jeg skal prøve å rekke treffet imorgen.

Uansett er et treff onsdag 2. februar på Onkel Donald kl. 19.30 en god ide. Kanskje vi får med flere når det er litt lengre frist. Jeg er i hvertfall med.

Bestiller du bord, og lager en egen tråd på det så fort som mulig her og på 2. trimester, så folk får det med seg?

Hei!

Jeg kan godt bestille bord på Onkel Donald 2 februar kl 19.30. Jobber i sentrum, så for meg tar det maxs 10 min å gå bort....... event så ringer jeg.. :-)

jupp egen tråd skal jeg lage...... :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...