Gå til innhold

22 uker idag!:))

Jente0411*Høygravid!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja idag er jeg 22 uker på vei..tenker masse på når babyen kommer..nr 1 kom i uke 36 å legene har sagt at det er stor sjanse for at det skjer igjen (jeg er ganske lita både i høyde å alt anna:p) så jeg tenker veldig da...på en måte komemr jeg sikkert til å bli skuffa om ho ikke kommer i mars..(har bursdag 28.mars også) nå skal det sies at jeg hadde ikke blitt skuffa eller lei meg om forrige babyen var syk eller noe da hun kom, hun var stor (2950gr) og ikke 2500gr som JM sa hun kom til å være..å overjordmor sa at hun så ikke prematur ut og hun var HELT frisk..ville bare skrive det i tilfelle noen her begynte å rynke på nesen til at jeg ville kanskje ville blitt skuffet..men men..hun kommer når hun er klar..

er det noen av dere som begynner å tenke mer på fødselen nå?:)

gruer dere,dere eller gleder dere,dere til å ha det overstått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22+2 i dag og har begynt å tenke veldig mye på fødsel. Jeg gruer meg, men gleder meg også kjempemye. Fødsel nr.1 var en drømmefødsel, kort og grei. Fødsel nr.2 var kort, men ingen drømmefødsel - ganske intens og smertefull ift fødsel nr.1, og nettopp pga forrige fødsel gruer jeg meg litt mer til fødsel nr.3 enn det jeg gjorde sist jeg gikk gravid. Men, alle fødsler er ulike så jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd; ut må jo babyen uansett ;) Gleder meg til å få hilse på den lille jenta som ligger trygt og godt i magen min! Gleder meg også ganske mye til å få av svangerskapskiloene og komme tilbake til "meg selv" på en måte.

Skrevet

:))

ja skjønner du gruer deg litt da ja... min første fødsel startet med vannavgang etter masrier i 1 ukes tid..å varte 17-18timer..måtte ha både epidural og drypp...så jeg er veldig spent på hvordan ting blir nå,startet det med vannavgang, og om det gjør det..blir fødselen like lang eller blir den kortere selv om vannet går før riene kommer? vil jeg måtte ha drypp osv..mange tanker..

men du har rett,man må prøve å ikke ta sorgene på forskudd..

jepp babyen må ut ja :P

hehe ja de kiloene ja..har alt gådd opp fra 41 (vanlig vekt før begge svangerskap) og opp til 48:O sist gikk jeg opp 16 kg i alt..så er spent hvordan det blir nå ja!:o

hehe lykke til videre:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...