Gjest To små gull♥ Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Vi har 2 nedfryste egg som skal settes inn om noen få mnd, men om ikke det blir baby av de vil vi til Hausken. Men skal jeg velge 3 eller 1 forsøk? Må man bestemme seg med en gang, eller kan man bestemme seg etter første uttak, når man ser hvor mange egg og hvor stor befruktning? Har hatt veldig gode resultater med IVF, hatt 5 innsettinger og blitt gravid 3 ganger, fått 2 barn, en sa. Vi ønsker veldig stekt et barn til, men om vi må ut med 80-100 000, har vi sikkert ikke råd før om et par tre år med mindre vi låner penger...:-(
MegOgSkjønningen Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Hei. Når vi var på forsamtalen hos Hausken fikk vi vite at dersom vi ville ha 3-pakning måtte betalingen være registrert hos dem før første egg-uttak. Vet ikke om alle har fått samme beskjed, men var iallefall den beskjeden vi fikk. Du må dermed ikke bestemme deg helt med en gang, men før første uttak. Du sier du har hatt 5 innsettinger og blitt gravid 3 ganger, men ikke hvor mange uttak du har hatt, regner med dere har hatt 3 siden dere vil prøve Hausken neste gang. Det blir jo selvfølgelig en vurderingssak. Prisen for ett forsøk er 24 000 + medisiner så vidt jeg husker, og så evt 5000 (?) for fryseforsøk. Regner med dere får en vurdering hos Hausken på hvordan sjansene deres er for å bli gravide, og så ta en beslutning basert på det. Lykke til med fryseeggene først! Er selv veldig fornøyd med Hausken.
Gjest To små gull♥ Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har hatt to uttak, første gang ble jeg syk så fikk ikke satt inn, men fikk 6 egg på frysen. Fikk 3 innsettinger av disse, ble gravid men mistet. Nytt uttak, ble gravid fikk en gutt:-) Fikk 4 egg på frys. Satt inn to av disse og ble gravid med nummer 2, fikk enda en gutt:-) Vi får jo ikke flere forsøk i det offentlige siden vi har fått to barn, så da må vi privat. Har snakket med Hausken tidligere og fikk et veldig godt inntrykk. Nei spennede dette, har jo begge gangene fått noen på frys, og har jo hatt mange egg og blitt lett gravid så kanskje det vil tape seg å kjøpe en 3 pk....vanskelig dette, vet jo ikke om vi er like heldige neste gang. Krysser fingrene for fryseeggene, men kan liksom ikke tro at jeg kan få 3 barn og 3 svangerskap ut av ett egguttak, så må nok planlegge litt fremover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå