June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 I natt fikk jeg kjempe smerter i magen, jeg lå å vridde meg å grein i flere timer. Hadde sammentrekkninger på en måte nederst i magen, å smerten kom også i ryggen. Endte med ett forferdelig oppkast, å jeg blir enda mer fortvilet over smertene. Jeg ringte føden idag for jeg har enda vondt å skjønner ikke hva det kan være, har ikke kjent den lille sparke på 2 dager heller. Men fikk bare beskjed om att de ikke kunne ta alle inn som hadde vondt på kontroll. Det kunne jo være diare oppkast omganssyke fikk jeg bare beskjed om. Jeg veit vel hvordan omgangsyken er, å hvordan man følr seg da. Føler meg helt knust, å ikke blir tatt på alvår. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Er i uke 27. Noen flere som har hatt slike smerter som meg? Tror dere dette er alvårlig?
MomLina Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Ring fastlegen eller jordmor du går til fast?
Gjest Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Huffda, ring et annet sykehus, dette er jo helt uakseptabelt. Hadde jeg vært deg hadde jeg pakket sakene mine og møtt opp på føden og nektet å gå før jeg fikk en kontroll. Lykke til
Gjest Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Hei Jeg titter innom fra 3. trimester. Har hatt lignende smerter som du beskriver i 4 døgn, fikk komme inn på førden men var heldigvis ikke rier, men vonde kynnere og maserier. Hvis du fortsatt har vondt og føler deg usikker anbefaler jeg deg å ta kontakt med din jordmor eller fastlege og høre hva de tenker, og kanskje de vil ha deg inn for å sjekke. Hvis det har gitt seg nå så tror jeg du kan slappe av
MomLina Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Du kan vel ta kontakt med fastlegen eller jordmor, den du går til for de vanlige kontrollene? Kan være det er lettere å få komme dit siden de kjenner deg bedre enn de på føden....
June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2010 Ringte fastlegen, han hadde ikje ti te meg idag, men i mårra.. Ringte jordmor, å ho va opptatt, å ringte ho klokka 10, å ho har ikje ringt meg tebake.. Vurdere å ta privat ultralyd, drit i om eg må betale 1000 kr... ! Bir så fustrert..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Ring føden igjen, legg vekt på at du ikke kjenner liv. Ikke gi deg, vær bitch og stå på krava!!!! Lykke til!!!
June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2010 Jordmor ringte fødene, å jeg fikk komme inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå