June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 I natt fikk jeg kjempe smerter i magen, jeg lå å vridde meg å grein i flere timer. Hadde sammentrekkninger på en måte nederst i magen, å smerten kom også i ryggen. Jeg ringte føden idag for jeg har enda vondt å skjønner ikke hva det kan være, har ikke kjent den lille sparke på 2 dager heller. Er i uke 27. Noen flere som har hatt slike smerter som meg? Tror dere dette er alvårlig?
MillaCamilla Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Hva sa de på føden? Prøv å ring en gang til, selvsagt skal du tas alvorlig, du er jo i uke 27. Blir du avvist igjen, ring jordmoren din/fastlege/legevakt å få de til å ta en titt på deg. Håper smertene din roer seg og at alt er bra med baby:)
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Skammelig!!! Ring fastlegen din og krev å komme inn,si at det ikke kan vente fordi du ikke har kjent spark på to dager og har smerter i magen/ryggen og nedentil. Det behøver ikke å være noe,men om det er det så er det best å være på den sikre siden. Fastlegen din kan sende deg rett opp på føden på hastetime
June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 Ringte fastlegen, han hadde ikje ti te meg idag, men i mårra.. Ringte jordmor, å ho va opptatt, å ringte ho klokka 10, å ho har ikje ringt meg tebake.. Vurdere å ta privat ultralyd, drit i om eg må betale 1000 kr... ! Bir så fustrert..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Herrelig - for et svar å få!!! Ring igjen og be om å få komme opp på kontroll. Det er ikke slik det skal være!!! Eller som de andre her foreslår - gå via fastlegen din! Jøyemeg så vanskelig det skal være noen ganger altså!!! Blir provosert her jeg
June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2010 Ringte fastlegen, han hadde ikje ti te meg idag, men i mårra.. Ringte jordmor, å ho va opptatt, å ringte ho klokka 10, å ho har ikje ringt meg tebake.. Vurdere å ta privat ultralyd, drit i om eg må betale 1000 kr... ! Bir så fustrert..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Er det mulig?!!! Men kjære deg - ring opp på føden igjen og prøv igjen!!! Legg stor vekt påa t du er bekymret fordi du ikke har kjent liv de siste to dagene - de har da plikt til å ta en sjekk på deg!!! Masse lykke til!!! Ikke gi deg
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 At det går ant! når man har sånne smerter og i tilleg ikke har kjent liv på 2 dager skal man komme inn på minuttet! du må bare stå på ditt å kreve at du får komme inn å bli sjekket! håper det går bra med både deg å babyen din!
June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2010 åh, jordmor sku ringe inn til sykehuset for meg !
June&Lillemor Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2010 Jeg fikk komme inn, takket være jordmor, vi skal inn til gyn å sjekke åpning osv osv !
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Nå ble jeg glad! så flott! må du oppdatere oss da..blir å tenke på hvordan det går med deg! krysser fingrene for at alt er fint! supert!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Så flott at du får komme inn,var bekymret for deg her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå