Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hvordan er deres "rutiner" på kveldstid? Har dere barnet oppe med dere til dere skal legge dereÆ? Lar dere barnet sovne på fabget hos dere?
valkyrien Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Vi har lagt ungn samtidig som oss fra dag 1, og han er 3 mnd nå. Vi har aldri bysset eller holdt ham på fanget til han har sovnet heller. Nå så legger vi han ca 22.00, og da sover han til alt mellom 06.00 og 09.00
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 min gutt er 5 uker og han sovner i fanget før vi legger han i vogna, sover best der, har ingen rutiner på når han legger seg ennå, så han sovner i fanget når han er trøtt.. pleier å være mellom 21 og 23 og da sover han 4 timer før det er mating og så igjen 4 timer til neste.. til det er morning i 6-8 tida.. dagen har vi null rutiner på, sover når han sover og spiser ca hver 3. time..
romsa Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Gutten vår er 3 uker, og jeg prøver så langt det lar seg gjøre ift spisesyklus å mate ham rundt 22.30-23.00 og så legge både han og oss. Da sover han gjerne til 05-06.00 og igjen til 9-10.00 etter mat. Vi koser mye og har han gjerne liggende på brystet til mamma eller pappa både dag- og kveldstid, men vi bysser ham ikke i søvn før legging. Vi prøver å få ham til å sovne i sengen sin - stryker gjerne litt på ham og synger en sang for å roe ham.
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2010 Min datter er 2 uker, og vi sliter med å få henne til å sovne selv om natta... vil helst ligge hos oss, og bli roet på fanget!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå