Sofia 40 Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Kjære alle gode prøvere, gravide og mammaer. Jeg er ikke så ofte innom her for tida, men når jeg ser utviklingen på denne fantastiske tråden i det siste, klarer jeg ikke la være skrive noen ord om det. Det å ønske seg barn, prøve å bli gravid er en gledelig, men for mange en utfordrende prosess. Denne tråden har for meg vært en god støtte ved egne forsøk, den har gitt meg gode råd ved å lese om andres erfaringer og jeg har blitt "kjent med" mange flotte jenter. Trådkultuen har endret se litt i det siste, og det kan fort bli mange tråder. Tillatter meg å foreslå noen kjøreregler, som er benyttet tidligere her: - Vær varsom med å bruke andres nick i overskrifter; send eventuelt en PM, eller svar på en tråd nicket du henvender deg til kanskje nylig har skrevet. - Terskelen for å signerer med anonym bør være høy. Grunner til å bruke det bør være svært gode. - Hvis man irriterer seg over andre her foreslår jeg at man sender en PM, og ikke sprer dette på denne tråden. - En tråd kan inneholde mange svar, og kanskje kan vi som har mange spørsmål stille dem i egen og samme tråd, slik at antal nye tråder ikke blir så mange. Har man et konkret spørsmål til en person, så synes jeg man kan sende dette per PM. Mange spørsmål jeg har hatt har jeg fått svar på ved å lese tidligere innlegg her. - Er man i gang med et forsøk, så kan mange av oppdateringene underveis i forbindelse med forsøket skrives i samme tråd- vi er så mange at det blir voldsomt om alle sammen skal bruke en ny tråd hver dag - som en dagbok - flere har opprettet egne blogger, og det kan jo være noe å anbefale. - Ser for øvrig at mange jeg tidligere fulgte nå er på en annen tråd, og håper ikke dette skyldes den nye trådkulturen. Lykke til alle sammen! Vi er alle tjent med en tråd som ivaretar alle på en god måte:-) Ønsker for øvrig alle en god førjulstid!
Gjest Pippi9 Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Gode regler dette Sofia40 - skal etter beste evne forsøke å følge dem. God førjulstid til deg også :-)
singelmamma Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Dette synes jeg var et godt forslag. Greit å ha noen kjøreregler her inne!! Håper flere støtter opp om forslaget!
MissTaurus Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Helt enig Sofia 40, det er bra med fornuftige kjøreregler. Flere av oss som reiser til CFC for ivf har hatt egen tråd på "assistert befruktning". Synes det har fungert veldig bra- Tror det er bare tilfeldig at det er på det forumet, men synes atmosfæren der er bedre enn den som er på donor egg/sæd forumet for tiden. Ønsker deg også en god førjulstid!
Håpefull38 Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Lenge siden jeg har sett deg her inne nå, Sofia40! Flott innlegg! Riktig koselig førjulstid ønskes deg også!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Dette høres svært fornuftig ut. Jeg er en av de veldig få som konsekvent er anonym her inne. Dette er helt enkelt fordi jeg er ute etter informasjon, og er noen år unna mitt første forsøk enda. Ettersom jeg er svært aktiv i flere andre forum på bim er jeg dessverre ikke helt komfortabel med å utlevere meg selv helt enda. Beklager hvis dette er brysomt, men jeg ber om forståelse.
nifficat Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 Støtter innlegget ditt, Sofia 40 ) En riktig god førjulstid til alle her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå