JenteOgGutterMamma! Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hei! : ) Svaret ditt på 17+5 UL hovne kjønnslepper......kommer ikke fram så lurer på om du vil svare på nytt?? : )
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Heia Så rart...jeg har også et innlegg hvor ikke alle svarene kommer frem Kjipt da! Men mitt svar var sånn ca: Med førstemann her, sa tre ulike gynekologer ved tre forskjellige UL ved uke 18, 28 og 32 at de syns de ante hovne kjønnslepper eller at dette så ut som ei jente - men ut kom en deilig og stor gutt Med nr 2, kunne jeg se, før gynekologen, at dette var ei jente - tydelig 3 hvite streker. Ingen var i tvil, men ingen leger ville garantere, selvsagt Ut kom en skjønn lita jente Denne gangen har to gynekologer antydet jente, og jeg så strekene...har magefølelse på jente, men tør ikke helt tro det før hun er ute Man har ingen garantier...men lykke til - litt ekstra spennende da Håper dette svaret kommer frem
JenteOgGutterMamma! Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2010 Takk for at du ville svare! : ) Hos oss så fikk vi egentlig ikke vite kjønn.... Jordmor var så opptatt med å måle hodet og konsentrere seg om en muskelknute i underlivet, så vi fikk bare et bilde av babyen i profil og der ser man litt av underlivet ikke alt av hele baken babyen heller....og ikke er det zoomet inne eller noe.... Men vi ser en bitteliten oval ring med en strek midt i, og litt ovenfor der så ser man noe som likner en pung eller hovne kjønnslepper , men som det er en noså bred mellomrom der det ikke er noe mellom..... Så hvis man har sett dette fra under babyen i "seteprofil", så tror jeg nokså sikkert at man har måtte sett 2 hvite streker med et tomrom mellom de 2 strekene..... så begynner å tro at dette mest sannsynlig er ei jente.... Mener at man kanskje burde sett tissetassen i tillegg om det hadde vært gutt for den ligger slik til, men ser ikke noe som stikker ut mellom dette tomrommet.... ; ) Spennende er det iallefall! ; )
JenteOgGutterMamma! Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2010 Dytter i håp om at Emma&EliasMamms Ser svaret mitt! : )
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Hei igjen du Med Elias, som er vår førstefødte, skjønt ejeg ikke så mye av ULbildene, så fikk liksom aldri sett helt etter selv hverken etter tre hvite streker, eller tut SÅ vet ikke helt hvilken stilling han lå i de gangene gynekologene sa at det så ut som kjønnslepper Med Emma var det liksom ingen tvil Da så jeg det selv også. Denne gangen, har som sagt to gynekologer antydet jente...og da så vi å babyen unnenifra og rett inn i skrittet på en måte. Hun ville ikke garantere at ikke det lå en tut bøyd oppover mot magen...da det kan skje, liksom. Dessuten lå lilleskatten med beina litt samlet, og da er jo sjansen litt større for at en tut kanskje kan gjemme seg mellom der, liksom Hos deg er jeg jammen ikke sikker Er jo vanskelig å si sikkert før babyen er født. Kanskje vi bare må leve i spenning??? Jeg skal til flere ULèr på vekstkontroller, siden jeg har et høyrisikosvangerskap pga kronisk sykdom. Så min neste UL er i januar når jeg er 28 uker på vei. Men jeg har hørt at det er lettest å se kjønn ved ordinær UL pga størrelsen på barnet. Lykke til videre - vi får leve i spenning!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2010 Takk igjen for svar Emma&EliasMammas! :-) Ja, må nok bare vente i spenning.... hadde vært veldig kos med ei jente nå siden vi fikk gutt forrige gang, men selvfølgelig så er det vikstigste at babyen er frisk! Da vi fikk gutt forrige gang, så vi tissen og hele pakka nokså tydelig, men det var fra en annen vinkel og det var jo en nokså lang guttetiss vi så.... har ingen erfaring på å se jente, så vet egentlig ikke hva jeg skal se etter men har hørt om både hovne kjønnslepper og kaffebønne! ; ) På vårt bilde så ser man tydelig noe som både kan være en bitteliten kaffebønne og over den noe som likner en pung bare at det er en nokså bred strek/mellomrom! ; ) Tusen takk for at du svarer seriøst på spørsmålet mitt! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå